(voordat iemand denkt dat ik opzoek ben naar een "speciaal kleurtje",...ik weet al dat dat niet het geval is
)Op de keuring dachten ze destijds aan een zilverappel vanwege de lichte benen en lichte staart(witte banen in z'n staart) maar dat is hij niet. Er zitten wel zilveren haren in z'n staart maar dat mag geen naam hebben en ik heb dat aan Sabino toegekend(of dat klopt weet ik niet.)
Op dit moment heeft hij nog steeds geen zwarte benen.
Slechts een zwart/bruinig/grijzig stukje boven het wit. Van de zomer was dat ook al het geval. Het is een beetje gemêleerd zeg maar.
Nu de vraag? Gaat dit nog veranderen? En zo nee,...hoe komt dat? Is dat homozygoot aggouti? Of gewoon toeval en klaar?
Zijn knieën zijn wel donker overigens maar meer donkerbruin/koper? (zit daar onder het zwart?) Ze zijn niet zwart.(maar ik hoop heel erg dat ze het wel worden)
Een paar foto's ter verduidelijking

Het linker voorvoetje lijkt nu zwarter door een schaduw.

Close ups kunnen eventueel pas van het weekeinde
toevallig een paard in mijn omgeving die een vriendin van mij bijrijdt, die officieel bruin is maar meer gek vossig lijkt!
Wordt ik vos of wordt ik bruin?

We hebben als veulen ook echt even staan kijken wat het nou was, maar hij had toch zwart in de staart, Zijn manen bleven heel rood.Ik vind de kleur bruin die hij heeft nog steeds bijna vossig aan doen. Als we zijn manen bleken, kan ie zo voor vos door

) En niet zo'n lichte staart.