Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Allbreed is gewoon een site waar iedereen de pedigree's kan invullen. Wordt dus ook niet bijgehouden door de verschillende stamboeken. Daarvoor moet je op de site van het stamboek zelf zoeken. Maar daarvoor moet je dus weer lid zijn van betreffende stamboek. En van de Paints weet ik dat je voor een minimaal abbo waarbij je kan zoeken al 25 dollar per jaar betaald.
Weet het niet meer uit mijn hoofd, maar als member kan je altijd kijken hoeveel en wat je kan opzoeken. Ik weet dat ik met mijn APHA lidmaatschap (3 jaar) niet ver kom
Of een lifetime member daar meer mogelijkheden heeft durf ik niet zo te zeggen. Maar als je hem hebt, probeer het, je ziet snel genoeg wat je wel en niet kan opzoeken.
Heb je al iets meer info TS. Maar Mac kan jij ook de pedigree opzoeken??
. amouroke schreef:Ik vind wel terug dat de moeder uit een Impressive lijn komt, ik hoorde vroeger wel altijd van mijn DA dat deze lijn op vlak van spieren wat moeilijkheden had? Kwestie van stijve spieren of spierziekte, of ben ik mis?