Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

manubres schreef:Yvonnepunt.nl
Zie helaas nog geen foto's van Everdale nakomelingen...zal geduldig even wachten
Wel gaaf dat je van allemaal foto's hebt gemaakt...super!!
bevindingen:
yvonnepuntnl schreef:Van Everdale kregen we goede veulens zien, maar die konden natuurlijk ook flink selecteren.
Dees schreef:Vond het een mooie opzet daar in Ermelo.
Al vraag ik me wel af waarom leden een groot bronzen beeld in de binnentuin voor het kantoorpersoneel hebben moeten financieren en waarom de 'bedrijfsauto' van het KWPN een veel te dure nieuwe Mini Clubman moet zijn. Was een toyota yaris te min? Welke penningmeester vind het normaal dat de leden moeten betalen voor deze decadente speeltjes? Geen wonder dat de contributie jaarlijks zo omhoog moet!
Als de auto daadwerkelijk door de leden is betaald heb je helemaal gelijk, al lijkt de kans mij groter dat deze is aangeboden door een sponsor.
yvonnepuntnl schreef:Maar dat is nu net het punt. Diegenen die dit kunnen hebben dat advies niet nodig. Diegenen het wel nodig hebben en dat is toch een groot deel van de afzet, varen er te veel op blind.Ik heb alle foto's online! Ze staan mooi per vader in een mapje.
Als je de dekadviezen goed leest en in je achterhoofd weet dat het KWPN wat voorzichtig formuleert, dan kun je er echt wel wat mee vind ik.