Long time no see voor Damarae hier! Baasje is druk, warm weer (ofwel, weinig actie voor leuke foto's), maar we zijn er weer! Foto's van de afgelopen tijd, dan kunnen jullie gelijk zien hoe knappe veulens zich ontwikkelen.
Damarae Asya Ddu is een zoon van Steerwolde's VIP (Welsh Part Bred) en moeder Heidehof's Heaven. Broertje van Gouden Bokt merrieveulen 2012 Nevaeh Ddu!
#1. "Goed... Voor jullie denken dat veulen spoort niet... Dit was mijn baas d'r idee, een zwembad in de wei!"

#2. "Men zegt dat je alles even moet proeven... Dit had een vreemd smaakje!"

#3. "M'n stoere moeder wist er ook niet zo'n raad mee... Dat gaf mij geen extra vertrouwen."

#4. "Wat veel leuker is poseren voor de camera... Niet zomaar poseren, doe mij dit maar na!"

#5. "Baasje maakt trouwens heel leuke spulletjes, maar ze vertelde dat ik daar toch echt nog te klein voor ben... Mama mocht ze wel dragen, niet eerlijk!"

#6. "Inmiddels verlies ik veel haartjes, dat beteken gelukkig ook minder jeuk en ik kwam er achter dat dat stinkspul wel onwijs handig is. De vliegen blijven heel ver bij mij uit de buurt."

#7. "En als mama moe is ga ik haar ook even van haar haartjes ontdoen, ik weet natuurlijk als geen ander hoe vervelend ze zijn..."

#8. "Maar dit blijft toch wel het leukste om met mama te doen hoor!"

#9. "Inmiddels ben ik alweer bijna 3 maandjes jong en ze zeggen dat ik op dit moment steeds knapper wordt, wat zeggen jullie?"

#10. "Wie legt er nu die bal op DE lekkerste grasjes van het weiland?!"

#11. "Weg jij!"

#12. "Handig, airbag bij een noodstop!"

#13.

#14. *Sjoef*

#15. "Tot de volgende keer!"

© Jody Wignand Fotografie 2013