Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kellyloet schreef:het is toch martens. pb voor info. ik heb daar n tijd gestaan met mijn paard en de ponys gereden
dynamiek schreef:kellyloet schreef:het is toch martens. pb voor info. ik heb daar n tijd gestaan met mijn paard en de ponys gereden
Vreemd hoor het is toch echt piet manders, toen ik daar was had hij alleen shetlanderss staan, geen rijbaan en geen pensionstal, en helemaal geen dieren waar op gereden wordt alles was klein
Cayenne schreef:Ik weet wie je bedoeld. De kwaliteit is redelijk maar de prijs vind ik erg hoog voor stamboekloze dieren.
agnesbuijs schreef:Cayenne schreef:Ik weet wie je bedoeld. De kwaliteit is redelijk maar de prijs vind ik erg hoog voor stamboekloze dieren.
Hij heeft nu een palomino hengstje met papieren staan, diertje ziet er goed uit, dus met papier voor 350 euro, is op zich een mooi prijs. Maar ik ben dan weer zo achterdochtig, palomino kan je zo het papier van een ander bij doen en klaar.....dus vandaar de vraag of mensen een paardje hebben en hoe die zijn uitgegroeid....
agnesbuijs schreef:Cayenne schreef:Ik weet wie je bedoeld. De kwaliteit is redelijk maar de prijs vind ik erg hoog voor stamboekloze dieren.
Hij heeft nu een palomino hengstje met papieren staan, diertje ziet er goed uit, dus met papier voor 350 euro, is op zich een mooi prijs. Maar ik ben dan weer zo achterdochtig, palomino kan je zo het papier van een ander bij doen en klaar.....dus vandaar de vraag of mensen een paardje hebben en hoe die zijn uitgegroeid....
VisibreTeam schreef:Ik vind ze leuk en klein, maar valt het jullie niet op dat hij de paardjes telkens heel ver van zich af zet waardoor de pony's VEEL kleiner lijken?
dynamiek schreef:Dit was een foto voor de winter inmiddels is de bonte merrie groter dan mijn bruine merrie, gaat nu opzoek naar een recente stafoto
[ Afbeelding ]