Vorige week was ze al gaan harsen, sinds maandagavond wat melk en de spanning steeg

Rond 23:00 ging ik richting bed, toch nog maar even kijken op de camera en Cheeka was toch wel wat onrustig. Na een minuut of 5 leek ze te plassen, maar dat was wel heel veel vloeistof
Nog geen minuut later ging ze liggen en wat rollen. Toch nog even gewacht, want Cheeka kennende staat ze meteen op als je komt. Rond kwart over toch maar even wat aangeschoten en naar buiten gegaan. Alleen even het buitenlicht aangedaan zodat ze niet teveel zou schrikken. Kijk ik over de staldeur zie ik daar toch een hele witte streep
. Snel het licht in de stal ook maar aangedaan en jahoor daar lag ze al. Moet zeggen dat Cheeka dat toch wel heeeel snel gedaan heeft 
En die geluidjes die ze dan maken naar elkaar, oooh smelt
Had mijn zus aan de telefoon hoort ze wat hinniken, zegt ze wie is dat. Ja dat is het veulen. Zoo die is luid en duidelijk aanwezig 
Een beetje moeizame start wat betreft het opstaan, uiteindelijk maar wat geholpen. Ik was ook erg blij dat de buurman er ook even was, ze is best zwaar
Moet zeggen dat ik ook wel vind dat ze hele lange benen heeft. En Cheeka zou Cheeka niet zijn als ze die oren niet door zou geven aan der kinderen
Genoeg gekletst hier snel een paar foto's!
Idolaat Poeh Poeh x Chico

Mooie oortjes

Er komt natuurlijk snel meer