Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus keuren kan nooit kwaad, het is maar net wat je er zelf voor over hebt

Ik denk dat een Welshje beter is zelfs. 
Citaat:Een knuffelpony moet je écht naar op zoek gaan, de meeste shetlanders zijn geen kinderpony's en houden niet van knuffelen.

randalinpony schreef:Citaat:Een knuffelpony moet je écht naar op zoek gaan, de meeste shetlanders zijn geen kinderpony's en houden niet van knuffelen.
De meeste ponys zijn geen kinderponys. En je zult er zelf ook gewoon tijd en energie in moeten steken. Een grotere rijpony wordt ook niet met het zadel op geboren, maar van shetten wordt verwacht dat ze leuk en snoezig alles maar goed vinden en dat gaat fout.
Maar als TS al wat ervaring met beleren heeft zal dat allemaal goed komen.
Shetten hebben van nature meestal wel een prettig, zelfstandig en vriendelijk karakter. Opvoeden doet de rest. Een mini-appaloosa is trouwens ook wel te vinden in een prijsklasse vanaf 300 euro, en wel met papieren en chip.
Goed beleerde en brave kinderponys gaan vanaf 600 tot 1000 euro in die maat, afhankelijk van de leeftijd en of de pony geklasseerd is enz. Eigenlijk vind ik dat voor goed beleerde betrouwbare ponys nog best meevallen, je vertrouwt er ten slotte wel je kind aan toe.
Bij shetten bepalen kleur en geslacht veel van de prijs. Een jonge hengst met effen kleur is weinig waard, maar na ruinen kan ie wel een heel leuke kinderpony worden.
ik wil wel zien waar je voor gevallen bent! )