Eindelijk foto's van mijn merrieveulen van Desperado. Was wel even wennen, een vos met redelijk wat wit, maar moet zeggen dat het snel went en het nu zelfs mooi vind. Ze is inmiddels ruim 3 weken oud. Ben benieuwd wat jullie van haar vinden.
Ik snap je verbazing, had ik 4 jr terug ook toen mijn veulen geboren werd (uit een bruine Darwin merrie) maar het is onwijs gaaf vos met veel wit! Je veulen is prachtig en een heel mooi halsje. Geniet van je dames!
De aftekeningen zijn inderdaad mooi verdeeld, nl de achterbenen zijn exact gelijk getekend en voor geen aftekeningen. En uiteindelijk gaat het om haar bouw en niet de kleur. En wat dat betreft is er niets mis mee naar mijn idee, ik mag me gelukkig prijzen met zo'n goed gebouwd veulen. Daar doe je het toch voor. Toch is mijn keus niet weer op Desperado gevallen maar op Davino. Ben benieuwd wat daarvan komt.
Ik had vorig jaar Davino al in gedachten maar het is toen dus uiteindelijk Desperado geworden. De veulens die ik tot nu toe heb gezien van Davino lijken zeer goed. Daarbij gebruik ik toch het liefst een hengst die vrij is van Jazz, Krack en Ferro, vandaar. Ik heb overigens wel erg getwijfeld toen ik dit veulen zag...
Ik vind haar knap en een heel mooi, chic koppie !!
VDB
Geplaatst: 25-05-13 19:17
Van harte gefeliciteerd! Ze heeft net zo'n ondertredend achterbeen als haar vader. Zit een behoorlijk zware hals op zeg. En de kleur....? Die zie je niet als ze mooi bewegen! Edit: haar i.p.v. zijn
Laatst bijgewerkt door VDB op 25-05-13 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
@VDB vind je haar hals te zwaar? Haar hals zou misschien een tkkeltje langer mogen zijn maar deze staat er wel goed op. En ja, het achterbeen van haar vader.
VDB
Geplaatst: 25-05-13 21:05
Nee, persoonlijk vind ik de hals niet zwaar. Gewoon een sterke hals aanwezig. En ik denk graag vooruit en fantaseer een beetje hoe de hals van jouw Des eruit gaat zien als ze 3 jaar oud is.