Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de mijne kwam eerder dan verwacht, ik wilde juist eigenlijk nog niet gaan kijken voor een eigen tinkertje omdat ik mn oude grote liefde weer mocht verzorgen en toen kwam ik m ineens tegen
hij had de maximale leeftijd van wat ik zocht (hij was net 15) maar man man wat ben ik blij met m
Vroeger zou ik 15 eigenlijk te oud gevonden hebben, maar heb geleerd niet meer naar leeftijd te kijken, zegt namelijk helemaal niks. Mn mannetje is nu net 16 jaar geworden en heeft op t moment echt een superconditie, zelfs na een 5 uur durende buitenrit is hij nog steeds helemaal vrolijk en actief en hij kan nog steeds de 1.10m springen onder de man 
gewoon lekker de advertenties afstruinen. Wat ik zelf ook de eerste keer heb gedaan toen ik een pony kon kopen was zelf een advertentie zetten met wie ik was, wat ik kon bieden en wat ik zocht. Kreeg daar erg veel reacties op en zo heb ik mijn vorige pony gevonden, hij stond officieel nog niet te koop maar mijn verhaaltje sprak haar erg aan 
, gelukkig maar.
. Mijn vader die altijd ons hielp en ons altijd trouw bij stond met zabou en Devin en misschien 3x op een paard had gezeten maar wel de droom had om te gaan koetsen! Als je pap en Keltic ziet gaan, heerlijk om te zien! Ook super om te zien dat Keltic zo lief voor hem is met het rijden, pap had op zijn 50ste zijn eerste paardrijles en op zijn 51ste wint hij zomaar even in de catogorie A-proef de eerste plaats op de Tinkerdag Limburg!

)

Wizz99 schreef:Lastig hoor! Een paard is het of is het niet... Je moet er denk tegen aan lopen zoals al meer gezegd.

.
. Op de foto al helemaal verliefd, maar op een gegeven moment was hij van Marktplaats af. Ik balen, maar het moest zo zjin.. Twee à drie maand later stond hij er weer op. Wel weer met andere foto's, maar herkende hem meteen. Toen toch maar gaan kijken en ik was op slag verliefd
.
Chay_Flame schreef:En ja zul je altijd zien, het was een merrie, ze was een half jaar oud dus kende niks en mevrouw was ook nog zwart-bont....
emke2001 schreef:Morgen ga ik er naar eentje kijken.