Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kirsha schreef:Afgezien van het feit dat TS 12 is en waarschijnlijk toch geen paard koopt... Waarom zou je dat er allemaal bij willen hebben? Ik vind niks leuker dan zelf shoppen voor paardlief en gewoon alles kopen in de vorm, kleur, weet ik veel wat je zelf allemaal wiltof denk ik nou zo raar?
Kirsha schreef:Afgezien van het feit dat TS 12 is en waarschijnlijk toch geen paard koopt... Waarom zou je dat er allemaal bij willen hebben? Ik vind niks leuker dan zelf shoppen voor paardlief en gewoon alles kopen in de vorm, kleur, weet ik veel wat je zelf allemaal wiltof denk ik nou zo raar?
Luz_ElenaE schreef:Kirsha schreef:Afgezien van het feit dat TS 12 is en waarschijnlijk toch geen paard koopt... Waarom zou je dat er allemaal bij willen hebben? Ik vind niks leuker dan zelf shoppen voor paardlief en gewoon alles kopen in de vorm, kleur, weet ik veel wat je zelf allemaal wiltof denk ik nou zo raar?
+1
Niets leukers dan de halve dag in de winkel rondstruinen en met tassen vol onnuttige dingen die je toch al hebt in drievoud thuiskomen
Wendy1978 schreef:Denk dat je beter op zoek kan gaan naar paard waar je kwartjes bij krijgt
Als tie dan stopt, gooi je er nog een kwartje in en kan je weer ritje maken
Scheelt hoop dekjes/dekens/borstels ook
*en de stalling is ook nog is mega goedkoop... kan gewoon in je tuin staan![]()
[ Afbeelding ]
Wendy1978 schreef:Denk dat je beter op zoek kan gaan naar paard waar je kwartjes bij krijgt
Als tie dan stopt, gooi je er nog een kwartje in en kan je weer ritje maken
Scheelt hoop dekjes/dekens/borstels ook
*en de stalling is ook nog is mega goedkoop... kan gewoon in je tuin staan![]()
[ Afbeelding ]