Ik ben de gelukkige eigenaresse van de bijna 3 - jarige vosbonte kruising Oscar.
Hij zou de grootte van een E-pony worden, en de vader zou een Fries zijn.(moeder onbekend, ?)
Nou vond ik de preciese stamboom en afkomst e.d. niet het belangrijkste bij de aankoop, ik was gewoon verliefd op dit knappe paardje

Ik kende de handelaar waar hij vandaan kwam persoonlijk, dus ondanks dat het raar is dat de moeder onbekend is, wist ik wel dat het betrouwbaar was.
Een kennis van mij uit de paardensport vond het toch echt een Tinker, ik heb het er dus maar gewoon op 'TinkerxFries' gehouden, dat leek me het waarschijnlijkst.
Hij begint al behoorlijk wat sokken te krijgen, nog niet heel vol, maar wel al lang. Ook zijn manen groeien snel, het is een mooie volle bos.
Hij is best stevig, maar niet dik of vet o.i.d. (wel een bol buikje, maar dat komt door zijn nog onontwikkelde buikspieren)
Hij is nu (op bijna 3-jarige leeftijd, 1 Juni wordt hij 3) ongeveer 1.41 m (met een rolmaat gemeten, niet heel betrouwbaar
)en is al een flink stuk gegroeid sinds we hem hebben.
Nou is mijn vraag, wat denken jullie wat voor kruising hij zou kunnen zijn? ik wordt toch wel steeds nieuwsgieriger

Zien jullie er iets bekends / ras-eigens in? (foto's hieronder)
Ook ben ik benieuwd of jullie denken dat hij de 1.50 m nog zal halen. Hij zou 1.55 - 1.65 worden, en is nu bijna 3 en (ongeveer) 1.41 m, zou hij dan nog zo groot als voorspeld kunnen worden?
Ik hoor graag jullie mening!
Hier nog 2 foto's

deze foto is van een maandje terug, er heeel eventjes opgezeten
Hier kan je zijn hele lijf niet zien, dus ik zet er nog een neer.
Volgende foto wil nog niet uploaden,
ik probeer nog even, anders een andere foto Edit: Nou hij is gelukt, hopelijk doet hij het ook

Hier ziet hij er heel klein uit (klopt niet helemaal), hij is hier nog geen 2 jaar, en heeft veel minder 'sokken' dan nu.

Ik hoop dat de links het doen
Dus deze maat past prima bij een tinker.