Ella wordt dit jaar 4.
Ik heb haar heel bewust afgelopen jaar gedekt.
Ingereden en daarna lekker tijd om verder uit te groeien en een eerste veulen te krijgen.
Heel spannend, ook mijn eerste eigen gefokte veulen

Ze zou 26 maart zijn uitgeteld, maar goed je weet maar nooit, dus ik had alles op tijd klaar en vanaf 300 dagen controleer ik alles 1 keer per dag.
Vrijdag 8 maart, ik s'morgens naar stal, eigenlijk niet eens om te controleren, maar gewoon even langs.
Toch maar even kijken... En... Flink was op de uiers

Het wordt ineens spannend, toch maar lekker buiten gezet:

Nog een keertje controleren, jee er zit al melk op haar benen, dat gaat snel...

Dat wordt waken.. De camera hing er al. In de kantine de TV aangezet, dekbed erbij en nu maar wachten.
Vanaf dat weekend werden we al steeds voor de gek gehouden. Draaien, liggen kreunen en alles meer, maar loos alarm....

Wel zijn de uiers sinds dat weekend verder veranderd, echte spenen geworden en de melk spuit er in stralen (4 stralen) uit
Inmiddels zijn we 2 weken verder, ik waak nog steeds en helaas is het ook nog steeds geen lente, dus steenkoud in de kantine van stal haha.
Vanavond maar even nieuwe foto's gemaakt, zodat ik later ook kan zien hoe ze er uit ziet, al die tijd al voordat er een veulen is haha
Uiers, netjes schoon hier, normaal hangen hier de druppels witte melk aan.

Niet echt charmant, maar ze moet zelf ook even kijken naar haar buik 'zit hier nou echt wat in
' (die trouwens wel erg beschaafd is):
Terug in de stal, even laten zien dat we best nog wel lenig zijn met zo een dikke buik

En pappa Cadans M die het momenteel heel erg goed doet onder zijn nieuwe ruiter Lara Dyson in Engeland:

Dit wordt onze 15e nacht waken, hopen dat vannacht het veulentje geboren wordt ....