Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dan kun je mekeijken of iets. Je kan ook een zwangerschapsband omdoen.( of hoe dat ook heet.) als ze dan gaan liggen, peipt dat binnen in een computertje en dan kan ej naar de stal toe. Of gewoon een camer of dergelijk. ZO kun je het zelf meemaken.
sonadore schreef:Lijkt me overbodig om nu nog echo's te maken nietwaar? Ik denk dat ik haar gewoon zoveel mogelijk met rust moet laten, natuurlijk wel continue in de gaten moet houden en als het veulenen in zicht is gelijk de dierenarts moet waarschuwen!
sonadore schreef:Mijn merrie is aan amerikaanse quarterhorse. Heb alleen dus wel probleem. Omdat ik dus nooit heb geweten dat ze drachtig is heb ik hier ook geen rekening mee gehouden. Dus ze is ook abosluut niet dik je zou niet echt zeggen dat er een veulen inzit. Ik heb haar duivelsklauw gegeven. Maar een maandje of zoiets in een hele lage dosering. Hoe groot is de kans dat mijn merrie hierdoor schade heeft aan het veulen? En met de wormkuren natuurlijk ook geen rekening gehouden. Weet iemand of pramox schadelijk is?