Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lous schreef:Ik word er inmiddels een beetje moedeloos van.
Mijn haflinger heeft geen papieren en als ik dan met iemand sta te praten krijg dus bijna ook altijd de vraag wie haar ouders zijn. Als ik dan zeg dat ze papierloos is, is ze ineens niet interessant meer.
Het lijkt ook wel of je nergens meer gezellig mee kan praten als je paard/pony geen papieren heeft. Erg jammer vind ik dat.
Lous schreef:Ik word er inmiddels een beetje moedeloos van.
Mijn haflinger heeft geen papieren en als ik dan met iemand sta te praten krijg dus bijna ook altijd de vraag wie haar ouders zijn. Als ik dan zeg dat ze papierloos is, is ze ineens niet interessant meer.
Amaris schreef:Vraag me wel een beetje af met wat voor types je dan praat?
In mijn gehele paardencarriere kon het nooit iemand ook maar iets schelen of mijn paarden papieren hadden (nee dus)
Het heeft vier benen en het hinnikt en je kunt erop rijden. Wat boeien die papieren?
. Wij hebben zelfs het omgekeerde gehad. Onze oude merrie Karuna was zo papierloos als ze maar kon zijn, haar kwpn vader was bekend en in zijn dektijd ook vrij goed. Iedereen maakte haar uit voor stomme slome rotbok, worst, alleen geschikt voor de slacht, dikke stomme knol, niks waard enz.
dit mannetje kwam aanlopen trekt een idiote partij briefgeld uit zijn zak en wilde serieus 15000 gulden voor haar betalen. Voor de papierloze raargekleurde stomme bok. Waar we trouwens 700 gulden voor betaald hadden met zadel en hoofdstel. Sinds die tijd werd Karuna heel anders benadert en bekeken door iedereen, echt idioot gewoon.