Ik dacht dat ze palomino bont was, maar gisteren er door iemand op gewezen dat ze waarschijnlijk varnish roan LP appaloosa is. Niet meer mee? Ik ook al niet sinds gisteren avond...
Nu ben ik wel op zoek naar een geschikte hengst voor haar. Wij hebben Geronimo, maar Geronimo is meer het pony type onder cobs dan het paard type. En laat Suzy nu net het paard type zijn.
Even wat info over Suzy:
+- 1.50
Verbeterpunten zijn de rug, ze is wel redelijk overbouwd. De croupe mag wat langer, de koten vanachter zijn een beetje aan de weke kant. Misschien iets kleinere oortjes en langere benen
Wat ik graag zou houden is het fijne hoofdje van haar, ook een goed karakter blijft heel belangrijk. De maat vind ik ook wel fijn. Mag iets kleiner, maar iets groter, maar niet te veel, als het kan maximum 1.55. Uiteindelijk kan je ook niet voorspellen wat het word, maar het is wel een fijne richtlijn

Eisen bij een hengst heb ik niet, gewoon 1 die haar fijn aanvult

En een foto uiteraard:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 4472_n.jpg
Edit:
Bloedlijnen mogen niet terug keren op Zippo of Djuke Janosch! We hopen een toekomstige dekhengst uit de combi te fokken en ivm al 2 Zippo merries als vader, en een dochter en kleindochter van Djuke Janosch kan dit er uiteraard niet in voorkomen
oeps foutje, dacht dat het een tinker merrie was
zegt me helemaal niets

)