Dit is mijn Haflinger Genaamd ; Abeel van Stelle . super trots op hem ik heb hem net een halfjaartje in mn bezit .
Abeel heeft veel eigenaren gehad , waardoor ie soms erg vanstreek is .. wat er priecies allemaal met hem gebeurt is weet ik nog steeds niet .. wil ik wel graag weten Abeel heeft ongeveer zo ver ik kan uitzoeken 5 eigenaren gehad , en elke keer deden ze hem weg omdat ie volgens hun (onhandelbaar was ) tussen mij en abeel ( wij noemen hem Abel) gaat het harstikke goed veel meegemaakt in een korte tijd mensen die zeiden dat ik t niet aan kon en die nu met mond vol tanden staan .. want abel Doet waar ie zin in heeft maar gaat steeds beter , Rijden gaat super al een tijdje .. abel word getraint en rijd steeds ontspannender al wist ik in t begin niet meer waar ik moest zoeken.. maar t gaat nu vet goed dus ik heelemaal blij en wil het ook volhouden , al heb ik al veel negatieve dingen naar mn hoofd gehad van ( t is een GRAFLINGER .. enzovoort & van je moet hem verkopen is niks mee te doen.. maar ik bleef vol houden & nu gaat t super van de mensen die Slecht gepraat hebben over Abel .. wat ze nu nog steeds doen op de manege , trek ik me wel veel aan maar dat moet ik gewoon leren los te laten .. want zonder abel stond ik nu niet waar ik nu sta in t leven .. & zonder abel zou ik niet rijden zoals ik nu rij .
dankewel dat ik mijn verhaal hier kwijt kan !
iemand die het zelfde mee gemaakt heeft ?
hier een paar fotos van abel .

je vraagt om soortgelijke verhalen.... ik hebwel iets wat er op lijkt kijk anders even bij mijn topic: onhandelbare haflinger
, en toen bokte die ook de heeletijd en dat heeft ie nooit heel erg gedaan maar sinds een tijdje dus heb t gevoel dat iemand hem verkeerd aanpakt ofsso.. want hij doet t niet voor niks of omdat t koud is kan ook natuurlijk..
tnx voor je lieve reactie (=
haha