Ik zit een beetje te twijfelen om een hengst te adopteren. Een van de voorwaarden is echter dat die hengst blijft. Ik wil dat hij gelukkig is, en dus mag dekken. Als er geen kansen zijn voor hem, dan neem ik hem niet en zoek ik verder. Het zou jammer zijn gezien ik er echt een klik mee heb en het absoluut iets voor mij is. Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen. Wie van jullie zou er een veulentje nemen van deze hengst? En zo ja, hoeveel zouden jullie dan geven aan dekgeld (met garantie op veulen)?
Het is een Andalusier hengst uit Spanje. Doordat hij gered is daar, heeft hij enkel een paspoort en zijn er nooit PRE papieren aangevraagd. Hij is wel een zuivere Spanjaard, maar daar zijn door dat papier dan weer geen bewijzen van.
Het is een lieve hengst met een fijn karakter en zijn beenwerk zit er ook fijn aan. Ik heb helaas geen filmpjes van hem, enkel hierbij twee foto's.
Hij staat al een tijdje stil dus is een beetje uit vorm, en de foto's flateren hem niet, maar meer foto's heb ik op dit moment nog niet.

Sorry als dit verkeerd staat! En ik wil geen reltopic, dit topic is puur informatief bedoeld voor mezelf!