Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik kijk er wel naar uit om al dat moois weer eens live te mogen aanschouwen, in plaats van achteraf een beeld te moeten vormen bij de uitslagen
violente schreef:Na enkele jaren van afwezigheid door verdrietige omstandigheden, hoop ik er dit jaar wel weer bij te zijn.
Wordt nog wel creatief zijn, want ik geef borstvoeding en mijn zoontje moet dus mee.
Ik moet nog even contact zoeken met het KNHS centrum. Als ik daar in een warme omgeving even kan voeden, dan kom ik ookIk kijk er wel naar uit om al dat moois weer eens live te mogen aanschouwen, in plaats van achteraf een beeld te moeten vormen bij de uitslagen
.
Neonlight schreef:Helaas ben ik er ook niet bij, iets met zo'n man met baard, rood mutsje en een stok in zijn hand.
Naast de pony's van stal_fiore en trishvm ben ik vooral benieuwd naar de volgende nummers:
17. Poppings Marribo x Merrie Monarch
31. Silverlea Simply Red x Wayland Cranberry
43. Easter Mountain Didly Do x Marnehoeve's Everest
56. Bovenheigraaf's Camillo x Justice HR
61. Tongerenhof Peridoot x Beechwood Lucky Star
Nummer 17, 31 en 46 vanwege de bloedlijnen. Nummer 56 omdat ik benieuwd ben naar nakomelingen van Camillo, daar ik deze hengst ook 2 keer heb gebruikt, nummer 43 omdat ik de merrie ken van wedstrijden en ik dit eigenlijk maar een vreemde combinatie vind om als fokker voor te kiezen.