Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xd. Maar na veel trainen gaat het nu super en we springen nu succesvol L en komend seizoen M
lovecortana schreef:Ik heb een halve andalusiër (PRE) telt dat ook?
Toen ik haar 5 jaar geleden kreeg kon ze echt voor geen meter springen en we kwamen er overheen maar je moest niet kijken hoexd. Maar na veel trainen gaat het nu super en we springen nu succesvol L en komend seizoen M
![]()
(Zie topics in mijn profiel en dan Knhs kamp (oud topic) daar zie je wat springfoto's)
Die zit volgens mij nu in het Rabo talentenplan. idefix4 schreef:Ik heb zelf een volbloed Anda en die springt hoor! En goed ook. Ze kunnen het prima. Je moet er niet mee naar de olympische spelen willen, want daar is een echte barok niet op gebouwd, maar hij doet het verder erg goed. En bij ons op de club springt er 1 met een anda mee in de eventing sport en Z-springen. Dus ook in de Anda's zijn ook meer springgefokte paarden. 't Is maar net wat je wil.Die zit volgens mij nu in het Rabo talentenplan.

Arashah schreef:die van mij is voor de helft anda en andere helft kwpn tuiger met hackney bloed. als veule sprong hij voor de lol over een gote kuilpak heen. hij vond het leuk en kwam er ook auper over heen zonder te struikelen. (nadat ik het gezien had ben ik hem wel gaan stoppen, ik wil niet dat hij ineens struikeld en daardoor nooit meer wil springen)
en nu spingt hij nog steeds voo de lol over sraadjea en ijzeren hekken.. hij staat net 1 dag binnen, ik hoop dat hij wel in zijn boks blijft XD
dus een anda kan prima springen, maar als je hoog in de sport wil ijden weet ik niet of een anda zo hoog kan komen in het sport met apringen. daar heb ik geen ervaring mee.
maar zolang het beestje het leuk vind en kan zou ik het zeker doen
nou aucces!
en antwoors op je vraag: als je gaat spingen doe dit dan met een begeleider (instructeur) die kan je daarin meehelpen, zo leert jou paard en jezelf biet zomaar verkeerde dingen aan.

moonforever schreef:http://www.youtube.com/watch?v=ybPDZxeW ... ature=plcp Hierbij nog een filmpje<