Koudbloedendag Grave 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IneHee

Koudbloedendag Grave 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 11:51

Beste mensen het is nog heel vroeg maar bij ons zijn de voorbereidingen voor het Hippisch festijn en ook de koudbloedendag en mendag al begonnen.
Er zijn diverse plannen op tafel gekomen, want na de dressuur onderdelen gingen veel mensen weg en was er geen belangstelling meer voor het springen en de derby. Mogelijkheden zijn nu geen springen meer maar de derby voor meer mensen toegangelijk maken, een prachtige buitenrit erbij organiseren, een spel, ???? hebben jullie iedeen om de deze dag voor nog meer mensen leuk te maken..??
Er komt een mogelijkheid voor de eventuele menliefhebber om te overnachten en de volgende dag met de menwedstrijd of menrit mee te doen.

Verder nog een andere vraag aan jullie, voor mij is het met mijn werk erg moeilijk de koudbloedendag nog helemaal zelf te organiseren, zijn er mensen die bij mij in de buurt wonen ( Grave ) en het leuk zouden vinden de organisatie van deze dag mee op zich te nemen ????

MelanieB

Re: Koudbloedendag Grave 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 11:54

Mennen een onderdeel maken van de tinkerdag?
Als er geen springen meer is en de derby word simpel (zoals ie nu was was ie goed te doen al, vond het niet zo hoog staan als ik had verwacht) zou het voor mij niet zo interessant meer zijn..
Want voor alleen dressuur zou ik niet meer gaan (heb hier ook mooi bos), spelletjes, mwah (tenzij ik tegen die tijd mijn eigen rijbewijs heb, dan zou ik wss wel komen, maar ik ben nu echt afhankelijk van m'n moeder en die vind het dan niet zo interessant ook)

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 12:39

MelanieB schreef:
Mennen een onderdeel maken van de tinkerdag?
Als er geen springen meer is en de derby word simpel (zoals ie nu was was ie goed te doen al, vond het niet zo hoog staan als ik had verwacht) zou het voor mij niet zo interessant meer zijn..
Want voor alleen dressuur zou ik niet meer gaan (heb hier ook mooi bos), spelletjes, mwah (tenzij ik tegen die tijd mijn eigen rijbewijs heb, dan zou ik wss wel komen, maar ik ben nu echt afhankelijk van m'n moeder en die vind het dan niet zo interessant ook)

Derby zou dan niet lager worden maar meer niveaus krijgen zoals nu springen dat je dan kunt kiezen derby op beginner gevorderde of hoger niveau. Maar alles moet nog invulling krijgen. Mennen doen we de volgende dag al dressuur vaardigheid en rit. Een mogelijkheid is wel mennen erbij en derby en springen eruit.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:50

Ik zou balen als er geen springen en geen Derby meer was :n. Dat is juist waarvoor ik kwam dit jaar... :j Zonder dit zou ik niet meer komen.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:47

Ik zou het ook heel jammer vinden als er geen springen meer zou zijn.. vind dat juist leuk omdat je zo ook eens een keer een parcourtje kunt springen. Tussen de paarden vind ik het namelijk te hoog!

Buitenrit zou voor mij niet hoeven, heb hier een mooi bosgebied tegen over stal waar ik al 2x in de week buiten rijd.

Een vaardigheidsparcour is misschien wel leuk? Met verschillende hindernissen zoals onder een slinger door, over en zeiltje, smalle doorgang enz.

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 23:12

Ik denk dat veel mensen na de dressuur weg zijn gegaan door het ontzettend warme weer. Ik ben ook eerder weg gegaan (na het springen) omdat het mij gewoon te warm werd, helaas. :n

Al zou ik het wel jammer vinden als het springen er volgend jaar niet meer zou zijn. Ik hoop namelijk zelf mee te gaan doen volgend jaar, maar wil/kan geen officiële wedstrijden gaan rijden met m'n pony.

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 14:41

Beste mensen ik laat het jullie alvast via deze weg weten:

Er komt in 2013 GEEN koudbloedendag GRAVE :(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:43

Why not?? :oo

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 14:50

_Nancy schreef:
Why not?? :oo

Ik heb een nieuwe baan en daardoor ook meer druk op mijn werk dit laat zich niet combineren met het vele werk wat het organiseren van een wedstrijd is. De piek op mijn werk valt nu samen met de wedstrijd. Ik moet nu een keuze maken voor mezelf om me niet helemaal over de kop te werken. Dus vandaar dat ik deze beslissing heb moeten nemen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:52

Oke begrijpelijk :j

Werk is toch wel een stuk belangrijker dan een wedstrijd organiseren inderdaad.
Volgend jaar misschien nieuwe ronde, nieuwe kansen :D

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:47

Kom net binnen op dit topic en lees dat het al niet doorgaat! Jammer maar ook begrijpelijk

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:10

Jammer maar idd logische keuze kost een hoop tijd! En als het niet te combineren is op t moment is dat niet handig. Vond het vorig jaar wel erg leuk hoop dat t volgend jaar wel weer lukt :)

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 14:21

NIEUWS........ *\o/*

Binnen onze vereniging hebben zich enkele mensen aangemeld die de koudbloedendag Grave van mij over willen gaan nemen. Zij beginnen deze week met de verdere voorbereidingen en zullen dus op zaterdag 6 juli as de koudbloedendag Grave toch door laten gaan. Verdere info zal ik hier vermelden zo gauw ik meer weet.

Iris__Bennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:34

Dat is goed nieuws Ine, Fijn!! Al die moeite en tijd die je er in hebt gestoken al die jaren is dus niet voor niks geweest! Top :)

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:45

1 dag na mijn bruiloft, helaas kan ik niet mee doen. Wel jammer want had de derby graag willen rijden!! Veel plezier alvast!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 16:20

Leuk! Ik heb hem alvast in mijn agenda gezet :)

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 12:03

Wat kun je allemaal op die dag doen? Is het net zoiets als Ermelo? dressuur, springen, vaardigheid, aangespannen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 13:05

Als er aangespannen is kom ik met m'n mini haha.

Mooi dat door kan gaan! Leuk :):)
Helaas is mijn tinkie kreupel en nu dus met pensioen... maar wie weet dat ik kom kijken of met iemand meega :)

fjordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 15:36

Heel leuk! Vier ik mijn verjaardag wel in Grave! Moet nu onderhandelen wie er rijdt, dochter of ik.

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 10:03

De inschrijving voor koudbloedendag Grave zal een dezer dagen starten, je vind nu de info en inschrijfmogelijkheid op de site van de vereniging.
link is http://www.ppvraamdal.nl/evenementen/koudbloedendag

Op de site www.ppvraamdal.nl onder de kop evenementen zul je alle info gaan vinden.
Nieuw dit jaar zal de derby op 2 niveaus zijn. Er komt een beginnersniveau 60-70 cm en gevorderden 80-90. Zo zal de derby voor meer mensen toegankelijk zijn.

Zou er interesse zijn voor een kur op muziek ??? Dit zou evt kunnen worden ingepast.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:40

zie nu dat het onder haflingers staat, misschien ook goed om een topic onder tinkers te maken, daar zitten wellicht ook veel enthousiaste mensen.

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 11:38

Zoefff schreef:
zie nu dat het onder haflingers staat, misschien ook goed om een topic onder tinkers te maken, daar zitten wellicht ook veel enthousiaste mensen.

Staat het ook :j

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 15:40

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:58

ik ga mee doen :D wel 70km rijden, maar oke haha.
wat houd derby is, in dat een soort cross?
inschrijfformulier op de site doet het bij mij niet...

horse1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:02

Fijn dat het toch door gaat. Ben van de partij!