Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bah zeg!!
Die heb ik van mijn vader gekregen als veulentje en heeft me toen ook al tussen de 900 en 1200 gekost aan DA. Die pony is echt mijn maatje en betekend verschrikkelijk veel voor mij. Zou bij haar er alles aan doen om haar weer beter te krijgen. Wat het ook kost. DeSa schreef:Om heel eerlijk te zijn, nee. Wanneer ik van te voren weet dat het rond de 1000 of meer moet gaan kosten mogen ze de pony een spuitje geven. Op 1 naDie heb ik van mijn vader gekregen als veulentje en heeft me toen ook al tussen de 900 en 1200 gekost aan DA. Die pony is echt mijn maatje en betekend verschrikkelijk veel voor mij. Zou bij haar er alles aan doen om haar weer beter te krijgen. Wat het ook kost.
lisenpip schreef:DeSa schreef:Om heel eerlijk te zijn, nee. Wanneer ik van te voren weet dat het rond de 1000 of meer moet gaan kosten mogen ze de pony een spuitje geven. Op 1 naDie heb ik van mijn vader gekregen als veulentje en heeft me toen ook al tussen de 900 en 1200 gekost aan DA. Die pony is echt mijn maatje en betekend verschrikkelijk veel voor mij. Zou bij haar er alles aan doen om haar weer beter te krijgen. Wat het ook kost.
Dit vind ik heel erg die ene heeft even veel recht op het leven dat de andere. En niet alleen omdat jij een goede band met de andere hebt. Vind dit erg heel erg dat je zoiets zegt! Als je niet je geld in je dier wil leggen moet je geen dier nemen. Want elk dier kan namelijk ziek worden.. pfff
Dus geld verdienen, neeh
), maar ik vraag me wel steeds meer af waarom men zoveel paarden/pony's blijft fokken, als je weet dat er al zoveel zijn, die niet eens een baasje kunnen vinden. En ik vindt het wel erg dat hengstjes vaak naar de slacht gaan. Dieptriest. Ik zou daar nooit aan mee willen doen, heel eerlijk gezegd. Daarvoor heb ik ook teveel respect voor dieren.
Twiggy2008 schreef:Fokkers zijn vast geen beesten (al zal dat per individu verschillen, maar dat geldt voor alle mensen), maar ik vraag me wel steeds meer af waarom men zoveel paarden/pony's blijft fokken, als je weet dat er al zoveel zijn, die niet eens een baasje kunnen vinden. En ik vindt het wel erg dat hengstjes vaak naar de slacht gaan. Dieptriest. Ik zou daar nooit aan mee willen doen, heel eerlijk gezegd. Daarvoor heb ik ook teveel respect voor dieren.