Ik ben niet zo actief meer hier op het forum, maar na alle blije berichten te zien hier kan ik het toch niet laten

Sinds februari 2011 ben ik de trotse eigenaar van NRPS merrie Caline (roepnaam Caro). Ik heb haar gekocht als EASP merrie, maar ze is overgeschreven naar het NRPS. In januari 2012 ben ik naar de NRPS hengstenshow geweest met het idee vast hengsten te kijken voor later (naast dat het gewoon een leuk uitje is). Het idee was dat ik met een jaar of 5 wel een veulentje wilde.
Je toegangskaartje fungeerde tevens als lot voor de loterij en warempel, ik werd naar voren geroepen in de 2e loterij ronde!!! Ik werd voor een bord gezet met een aantal hengsten waar ik uit mocht kiezen. De meeste waren pony's dus die vielen af, daarna bleven volgens mij 3 hengsten over. 2 ervan had ik eerder al zien lopen en 1 stond zelfs op mijn lijstje om later nog eens onderzoek naar te doen. Omdat ik snel moest kiezen heb ik is het dus maar die hengst geworden. So You Know (Scandic * Krack C) is een jonge hengst en volgens mij heeft hij nog geen nakomelingen.
Na een aantal maanden wikken en wegen of ik haar, ondanks dat het zo voor het grijpen lag, wel al wilde laten dekken hebben we eind mei de knoop door gehakt en is ze in juni geïnsemineerd. Het was in 1 keer raak dus met een beetje geluk hebben we er half mei een kindje bij!

Dit is mijn merrie:
So You Know:
Caro meet maar 1,575 en SYK is 1,72 dus ik hoop dat het veulen wat groter wordt dan mama. En ondanks de kans heel groot is dat hij/zij bruin ben ik toch heel benieuwd wat eruit komt!
Ze is inmiddels 4 maanden drachtig en er is eigenlijk nog niet veel te zien. Ze lijkt wel iets chagrijniger naar andere paarden te worden en ze is heel af en toe wat gevoelig op haar buik, maar verder merk je er nog helemaal niks aan.
Wat denken jullie!?