Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
succes met het verder opleiden van je paard! Is altijd een leuke & spannende periode
HeavensDevil schreef:Een 10 jarige gaat een haf inrijden?? Dan ben je wat 12 als je wilt inrijden?? Zie je het voor je nou ikke niet ik zou het idd aan iemand overlaten die daar verstand mee heeft... :/
Daphne__ schreef:HeavensDevil schreef:Een 10 jarige gaat een haf inrijden?? Dan ben je wat 12 als je wilt inrijden?? Zie je het voor je nou ikke niet ik zou het idd aan iemand overlaten die daar verstand mee heeft... :/
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wat twijfels heb over of het verstandig is als TS haar pony in gaat rijden (Niet onaardig bedoeld hoor ts!), maar leeftijd zegt weinig over ervaring. Ja, iemand die 40 is en 30 jaar paardrijd heeft meer ervaring, maar het is niet gezegd dat een jong iemand niet GENOEG ervaring heeft en het onmogelijk is als een jong iemand een paard inrijd.

Merell123 schreef:Ik heb gestemd voor anders.. Je moet beginnen als jouw paard er klaar voor is. Zo te lezen zal het met haar karakter wel 'vroeg' kunnen. Ik rij zelf IJslanders, wij beginnen rond 4/5, dan zijn ze er lichamelijk klaar voor en meestal ook mentaal. (Mijn eigen IJslander zijn we pas met 6 op gaan zitten) het zou zonde zijn als je iets in de rug verpest door er te snel op te gaan zittensucces met het verder opleiden van je paard! Is altijd een leuke & spannende periode