Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en dan heeft niemand dat gezien
?
(zeker omdat het gaat om een kindje die de pony nog niet 100% onder controle heeft en de pony te snel draaft voor die kleine kinderbeentjes...krijg je een soort Thellwell-achtig idee; kind dat achter pony aan bungelt).
abba schreef:De website is trouwens weer on-line http://www.ronddeschelde.com/2012WYWS-welkom.html
Ik ga het deze week zeker met de overige bestuursleden over de mini-klasse hebben, lijkt me wel grappig
Mijn stem heb je. inowa schreef:haha,zou dolgraag 1 van mijn merrie,s beschikbaar stellen voor mini young handler klasse...lijkt me echt een publiekstrekker!
helaas staat de trailer al vol met 2 hengstveulens die dag
maar of hij echt naast een pony durft te lopen is de vraag...
hij zit liever op z'n bmx-fiets, want pony's zijn niet cool.
dion1anouk schreef:Tja, nog even en ze knopen kinderwagens vast aan de pony's....
Voor aan de Young Handler klasse mee te kunnen doen!!!
En ja hoor, het gaat door! Er komt een MINI Young Handler Rubriek van 4 t/m 6 jaar

Zóóóó schattig! abba schreef:En ja hoor, het gaat door! Er komt een MINI Young Handler Rubriek van 4 t/m 6 jaar
![]()
[ Afbeelding ]
Roos met RoughClouds Legal Prophecy (Sandy's Simba) - hengstveulen 2012 - bruin - te koop (PM inowa)
We beginnen met de Show aan de Hand om 09.30 uur, dan volgen de secties A en B dan een pauze, de Young Handler Rubrieken, dan de secties C, D en Part-Bred en daarna de verkiezing van de Overall Dagkampioen en Reserve.
We verwachten rond 16 uur klaar te zijn. Het is bij Stal Vermue in Heinkenszand en in een binnenbak. Er is lekker veel parkeerruimte.
Meer informatie is te vinden op de webpagina's http://www.ronddeschelde.com/2012WYWS-welkom.htlm
We hopen op veel deelnemers in onze MINI RubriekZóóóó schattig!

Er komen pony's die zo glad als een spiegeltje zijn, maar we hebben ook al wandelende beertjes gehad
en ze hebben allebei zo hun charme.

dus.... gewoon opgeven!
, zeker als je er zoveel werk er vooraf insteekt (op stal, onder dekens, trainen, voeren, enz. enz.)