Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sannie275 schreef:Nu ik de andere topics een beetje doorkijk komt vooral mijt in voor, wij staan open om dit nog een keer te behandelen, alleen er worden waslijsten aan middeltjes gegeven waarvan de helft al niet meer te verkrijgen is in Nl, dus dat wordt contact opnemen met de DA denk ik dan.. De open wondjes komt overigens niet van de 'aandoening' (om het zo maar even te zeggen) zelf, daar heeft ze zelf voor gezorgd, in de sokken zelf en bij de verdikking zijn geen wondjes te vinden.
@ Ariebren
Als ik heel eerlijk moet zijn, weet ik dat zo gauw niet, zal dat moeten navragen, het is eigenlijk voor schapen/geiten bedoeld, dat weet ik wel.
Edit; oh, de andere paarden hebben dud helemaal nergens last van, hoe kan dat dan eigenlijk komen? Ze staan al een paar jaar bij elkaar namelijk (uit nieuwsgierigheid).

sannie275 schreef:Bedankt voor de reacties. Het is niet dat ik mijt wil ontkennen, maar we hebben meerdere malen met een vrij sterk anti-mijt product gewerkt, maar dat bracht geen vermindering, zelfs niet voor een korte periode. CPL dacht ik ook aan, alleen veel symptomen zijn juist tegenstellend van wat zij is..

Duhelo schreef:DianneM schreef:Waarom zou Ivomec giftig zijn als sommige paarden elke 6 weken ermee ontwormd worden?
geen idee, ik heb dat ooit ergens gelezen in een topic, maar weet nu niet zo goed of ze de pour on versie of de inspuitversie bedoelden. Daarmee dat ik het ook nog eens navraag
DianneM schreef:Waarom zou Ivomec giftig zijn als sommige paarden elke 6 weken ermee ontwormd worden?
[/quote]
, daarnaast is het moeilijk te doseren met twee trekpaarden kwa spuiten, ze hebben nét meer nodig dan een spuit) Ariebren schreef:Door het voer moet je de normale, standaard wormspuiten doen.
Dus geen pour on's.