Wat denken jullie, wordt hij nog wat meer paard en komen er nog wat centimeters bij?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In de help staat hoe foto’s plaatsen werkt.
Want Velaz was 2,5 jaar toen ik hem kocht. Hij was toen net 1.60 m. Op dit moment is hij 10 jaar en hmmm, ik zeg dat hij 1.61 m is, maar waarschijnlijk is er nooit een cm bovenop gekomen
.
)
). Maar tijdens het rijden is het echt wel een paard. BenteAmy schreef:Ruinen groeien wel langer door dan merries, maar ik denk ook dat de kans erg klein is dat hij groter dan 1,65 wordt. Ook omdat hij best al wat schoft heeft. Weet je of het het eerste veulen van de moeder is? Mij is geleerd (en ik heb de ervaring..) dat die vaak kleiner blijven. Als ze meer veulens heeft gekregen, kun je gelijk vragen hoe groot die zijn geworden.
) en nu is'ie 1m71.. Dus ja..
Die foto in het gras is mooi, maar je kan er weinig overzeggen. Als je had gezegd dat ie 1.80 was had ik het ook wel geloofd.Als de verkoper er toestemming voor heeft gegeven, mag het natuurlijk welCitaat:Oh, dat wist ik niet, maar de verkoper weet er van en is ok.... ik weet niet of dat uit maakt?