Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gossa4ever schreef:kheb in 2 jaar tijd al zo enorm veel kosten gehad.... en niet verzekerd
2 maal griffelbeen fractuur, veel wormen, luizen, influenza, een alergische reactie, bloedwormen, en ga zo maar door..... soms denk ik dat ik ze beter kan verzekeren, maar ik weet niet....

Marieke_K schreef:De afgelopen 8 jaar 1x veearts bezoek (95 euro) en verder alleen enten.. (klopt af) Het wisselt echt heel erg per paard. Ik heb geen verzekering en een paar duizend euro achter de hadn voor noodsituaties
Hoefsmidkosten zijn bij mij dan weer meer dan bij de meeste mensen met paarden, die van mij is bevangen geweest en zijn voeten groeien snel. Meestal moet de smid iedere 4 tot 6 weken langs komen.
gossa4ever schreef:@zazalover,
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant, als ze nu gewoon een beetje zonder VA kosten blijven vind ik verzekeren on nodig.... maar wanneer ze in de sport lopen vind ik het een ander verhaal, maar ze zijn beide nog maar 2 dus eigenlijk nog wel overbodig vind ik
nouja 2,5 bijna
Marieke_K schreef:Mijn paard is 19 en bij 18 stopt geloof ik sowieso de verzekering.
Er zijn inderdaad weinig verzekeringen die alles dekken en vaak moet je altijd een X bedrag eigen risico betalen per jaar. Het is een beetje een afweging.
Sommige paarden hebben vaak ongelukjes of kleine dingetjes en dan is een verzekering wel fijn.
Bij ons op stal stopte bij eentje de verzekering omdat het paard boven de 18 was.
En dat is altijd een lastige beslissing omdat je niet weet wat de toekomst je gaat brengen en tot hoe ver je wilt gaan. ellepel schreef:nou,toevallig net een rekening gekregen van 85 euro
mijn pony had ontstoken ogen wat niet wegging.
dus toch even op de kliniek laten nakijken,dat en zalfjes en druppels kosten dus 85 euro.
altijd handig om wat reserve geld te hebben dus!