Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cjb schreef:zie lijstje, aan jou de taak te bepalen welke hengst het best bij je merrie zal passen!

Maar ik heb al een paar Negro's gezien, en in het algemeen is de draf niet echt super.
zo rijk ben ik ook niet, hihi! ptiteblue schreef:Een vriend van mij had een Negro zoon, vond ik eigenlijk niets.
Natuurlijk is er nu Valegro...Maar ik heb al een paar Negro's gezien, en in het algemeen is de draf niet echt super.
Houston ken ik echt niet.
Bedankt voor jouw hulp.
Ah ja, ook als het mogelijk is, een hengst waar je niet te veel hoef betalen als de merrie gust blijft...zo rijk ben ik ook niet, hihi!
Marcella_e schreef:cjb schreef:zie lijstje, aan jou de taak te bepalen welke hengst het best bij je merrie zal passen!
meestal onderbouwen bokkers hun keuze van hengst voor de aangeboden merrie. Waarom vind jij dat deze hengsten geschikte zijn voor de merrie? Wat voegen ze toe? wat je, aan de hand van de foto's en het commentaar van de TS, de verbeterpunten van deze merrie en wat wil je gewaarborgd zien? en welke hengst doet dit volgens jou?
TS helaas ben ik niet zo heel erg thuis is dressuur hengsten.
Op de foto's vind ik haar net als tita neerwaarts gebouwd.
Heb je zelf al bedacht welke kenmerken je gewaarborgd wilt hebben en wat je wilt verbeteren?

ptiteblue schreef:Bij duitse hengsten moet je inderdaad meestal alles betalen en dan heb je 50% korting het jaar daarna, maar als ze gust blijft, dan maak ik het jaar daarna geen veulen meer want dan zou ik opnieuw mogen rijden.

fokfanaat schreef:Ik zou voor Lord Leatherdale gaan, je kan mooi vroeg in het seizoen beginnen, vergroot, goed karakter, en mooie vrije lijn.