Mooie foto's gevraagd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Herman97

Mooie foto's gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 22:57

Onze dochters krijgen een nieuwe kamer en de oudste wil graag een paarden kamer. Daar werkt mama maar al te graag aan mee. Nu dacht ik dat dit het uitgewezen forum moet zijn om jullie creabea's te vragen om de mooiste foto's van jullie welsh pony hier te plaatsen zodat ik ( als jullie dat goed vinden natuurlijk ) en 1 of 2 uit laat vergroten en op canvas laat drukken voor op haar kamer. Wie durft ????

Het gaat om duidelijk foto die toch echt wel redelijk vergroot kan worden dus het liefst in een hoge resolutie. Wie maakt onze meis blij met een mooie foto van haar/zijn top pony. Liever geen personen op de foto of rare achtergronden. Ook liever geen rij of aangespannen foto's. De foto mag in overleg natuurlijk wel bewerkt worden.

regtur

Re: Mooie foto's gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 00:41

Je mag die van mij zoveel downloaden als je wilt. Ik heb veel puur-natuurfoto's. Alleen verklein ik ze vaak voor ik ze op Mijn album plaats, anders is het account zo vol.

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 01:43

Wat leuk dat je dit doet ,ik heb vroeger ook een paarden/penny kamer gehad mijn moeder.
Ze had een hoefijzer bij een manege gehaalt eentje die gebruikt was en opgepoetste.
Vond ik kei leuk uitzien ,hij staat er nog altijd

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 07:47

regtur schreef:
Je mag die van mij zoveel downloaden als je wilt. Ik heb veel puur-natuurfoto's. Alleen verklein ik ze vaak voor ik ze op Mijn album plaats, anders is het account zo vol.

Domme vraag misschien maar hoe vind ik al je foto's dan op dit vreselijk grote forum ???

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 16:35

Scroll maar eens door het topic voor welshponyfokkers, dan vind je ze wel. succes.

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 22:11

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als je een van deze foto's in hogere resolutie zou willen of je zou andere foto's van onze hengst willen zien, contacteer me gerust via pb

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 10:14

Ik zou zo even fotos voor je opzoeken van mijn pony :)

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 15:23

je mag wel de foto`s van me paard baco gebruiken zeg maar welke je wilt en wil je de orginele grote stuur dan even je email
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 23:24

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 19:10

nou mijn welshje dan ook maar even?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:20

Is dit iets? Zal eens kijken of ik er meer heb
Afbeelding

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 15:50

Ja, kijk maar snel of je nog meer van deze leuke pony <3 hebt. Ik wacht af ......

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:01

Ik ben nu fotos aan het uploaden voor je , ik hoop dat ze niet te groot zijn voor Bokt haha!

LisanneFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:05

Moet het persé een welsh zijn? :o

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 17:30

Ooh wauw, die laatste is erg mooi. Dat is tot nu toe 1 van onze favorieten. Ik zoek nog een foto van een hoofd van een pony. Hoeft niet perse een Welsh te zijn hoor. Als hij/zij maar knap is en de foto scherp.

Ik vind een foto van een gehele pony in volle galop of mooie draf mooi en daar dan bij een foto van zijn/haar front. Liefst niet recht van voren maar van op zij met een stuk hals. Ze komen toch echt wel in redelijk grote afmetingen op canvas aan de muur.

Wat een eisen he ..... tot nu toe vinden we de foto's allemaal er leuk en kunnen we haast geen keuze maken.

Ik zou zo zeggen kom maar op met nog meer foto's en maak het ons maar moeilijk. Laura vind echt witte pony's niet zo mooi maar een bruine of vos met veel aftekeningen weer wel. Ook een maanoog is geen probleem.

Ik wacht af .....

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:48

Herman97 schreef:
Ooh wauw, die laatste is erg mooi. Dat is tot nu toe 1 van onze favorieten. Ik zoek nog een foto van een hoofd van een pony. Hoeft niet perse een Welsh te zijn hoor. Als hij/zij maar knap is en de foto scherp.

Ik vind een foto van een gehele pony in volle galop of mooie draf mooi en daar dan bij een foto van zijn/haar front. Liefst niet recht van voren maar van op zij met een stuk hals. Ze komen toch echt wel in redelijk grote afmetingen op canvas aan de muur.

Wat een eisen he ..... tot nu toe vinden we de foto's allemaal er leuk en kunnen we haast geen keuze maken.

Ik zou zo zeggen kom maar op met nog meer foto's en maak het ons maar moeilijk. Laura vind echt witte pony's niet zo mooi maar een bruine of vos met veel aftekeningen weer wel. Ook een maanoog is geen probleem.

Ik wacht af .....

ik heb van baco ook nog wel volle galop en draf en hoofd foto`s maar wil graag eerst weten wat je van me valkbontje vindt ?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:07

Ik heb ook nog zat foto's. laat maar even weten wat je zoekt precies.

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:18

Wij hebben 2 leuke pony's en daar heb ik wel mooie foto's van, maar ik ben nog vrij nieuw op bokt dus kan iemand mij vertellen hoe je een foto moet sturen?????

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 18:47

lady_lover16 schreef:
Herman97 schreef:

Ik wacht af .....

ik heb van baco ook nog wel volle galop en draf en hoofd foto`s maar wil graag eerst weten wat je van me valkbontje vindt ?

Oooooohhhh <3 <3 <3 Zo duidelijk genoeg :D

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:50

Herman97 schreef:
Oooooohhhh <3 <3 <3 Zo duidelijk genoeg :D

ik ga me best doen maar baco rent zo hard dat me camera altijd weer te laat is en de foto toch wel weer wat wazig is of de achtergrond en bijv zijn benen zijn wazig maar zen lichaam en hoofd dan weer niet :P 25

wechelshof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 12:30

als je eens door m'n site bladert
http://www.wechelshof.be
en bij de fotos een leuke vindt, kan ik je deze in hoge resolutie bezorgen :-)

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:10