Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
friesiszwart schreef:Ik denk dat dit echt als vermaak (met de dood als gevolg) zal zijn.
Dit vind ik geen spelen.
Ibbel schreef:Het is wel duidelijk dat het paard met koeien/stieren is opgegroeid, want hij speelt als een stier - met je boeg/hoofd tegen de kop van je tegenstander duwen is geen paardengedrag, wel koeiengedrag. En het typische hengstenknokgedrag, steigeren, been over de rug, laat-ie helemaal niet zien.
Maar het lijkt me dat-ie óók getraind is als stierenvechterspaard. Dat kort rond de stier draaien is daar net iets te typisch voor.
Duhelo schreef:Ibbel schreef:Het is wel duidelijk dat het paard met koeien/stieren is opgegroeid, want hij speelt als een stier - met je boeg/hoofd tegen de kop van je tegenstander duwen is geen paardengedrag, wel koeiengedrag. En het typische hengstenknokgedrag, steigeren, been over de rug, laat-ie helemaal niet zien.
Maar het lijkt me dat-ie óók getraind is als stierenvechterspaard. Dat kort rond de stier draaien is daar net iets te typisch voor.
Maar, een stierenvechterspaard die totaal niet bang is voor stieren, en hem zelf er op gooit? lijkt me niet in je voordeel spelen bij een wilde stier eigenlijk ...
Trouwens die stier is echt niet kwaad dan had hij dat paard al lang een paar gaten rijker gemaakt. Vind het wel grappig maar tegelijk ook best eng want gewild of niet, er kan altijd iets fout gaan. rare is wel dat dat paard echt niet met zijn benen uithaalt zoals je paarden vaak ziet doen. Ze hebben precies beiden een manier van spelen gevonden die zij kennen