pfoe hele collectie Dekjes, hoofdstellen, longeersingel, borstels, halsters, longeertouw, bandages, peeskapjes, halstertouwen, zadeltje en nog wel meer hebbe-dingetjes
Voor Rosy heb ik 2 halstertjes een touw, borstels, dekje, hoofdstel, vliegenspray, longeerlijn en nog wat dingetjes (:
EsmeexRoosz
Geplaatst: 27-06-12 08:52
Voor Roosz heb ik een stuk of 10 halsters met touwen, 2 touwhalsters, bit hoofdstel, bitloos hoofdstel, zadel, een hele apotheek, shampoo, peeskappen, bandages, een kar, een tuig, verlichting, borstels, longeertouw, longzeerzweep, 3 zweepjes, 5 dekens, dekjes en nog wat kleine dingetjes.
Paar halsters met halstertouwen, zadel, longeerlijn, longeerzweep, 2 hoofdstellen, bitten, dekjes, peesjes, shampoo, bandages, borstels, gewone zweepjes, dekens, snoepjes, appels, wortels, vliegenspray, wondcreme, en nog veel meer van dat soort dingen Misschien ben ik wel wat vergeten, maar weet nu niet echt meer wat Misschien als ik goed nadenk
Poetskist (met borstels, elastiekjes, spons, potje vaseline, gaatjesmaker etc), 3 gewone halsters, 1 leren halster, witte bandages, blauwe bandages, hoofdstelletje, 1 trensje, blauwe zweetdeken, regendeken, kogelbeschermers, peesbeschermers, 5 halstertouwen, 2 neusbontjes, halsverlenger, longeerzweep, rijzweepje, dressuurzweep, Equishine, pannekoekzadeltje, mentuig en sulky. Dat was het denk ik wel zo'n beetje, kan heel goed zijn de ik nog wat vergeten ben.
LS_fotos
Geplaatst: 27-06-12 18:39
Mijn mini heeft: HCA sulky Bruin enkelspantuig Liverpoolstang Ongebroken stangetje 3 in 1 voorbenen Springschoenen Tuigonderlegger Gewoon hoofdstel Zweetdeken Zweetdeken met hals Rhino pony plus winterdeken met hals Amigo winterdeken met buikvlap Regendeken ongevoerd Leren halster met lijn Weidehalster
Hahaha echt superveel Is heel wat bij gekomen steeds.. Ehm, misschien vergeet ik wat, maar; Zadel, hoofdstel, compleet tuig, kar, zweep, vliegenspray, antiklit, bitringen, 3 halsters, touwhalster, peesbeschermers, zweetdeken, borstels, hoevenkrabber enz.. Ehm.. Waarschijnlijk nog veel meer maar kom dr zo even niet op...
Voor mijn oude shetlander en de nieuwe die ik morgen EINDELIJK mag ophalen: 2 longeerlijnen 2 halsters 2 hoofdstellen 2 zadels (1 pinokkio, 1 vzh) 1 rood dekje 1 bont dekje een specikuip vol borstels, alles veel te vaak dubbel peesjes voor en achter in het licht blauw heel schattig en nog wel meer
amika2011
Geplaatst: 10-07-12 18:32
Uhhhh heeeeeeeeeeel veel spullen heb ik hier. Als ik alles moetst opschrijven... maar wel alles in leuke kleurtjes!
Ik heb voor mijn kleine schatje Teddy 20 halsters ontelbaar veel borstels vliegenregenwinterzomerfleece deken. en als ik alles moet opschrijven ben ik nog 3 maanden bezig
jadeken
Geplaatst: 11-07-12 16:32
ehh.... zadel+toebehoren hoofdstel+bit blauw hoofdstel+bit(voor de lol) zadeldekje blauw+oranje bies zadeldekje geel zadeldekje grijs+oranje bies gevoerde winterdeken met hals(die eraf kan) regendeken (300gram,200gram,100gram) wollen deken staldeken(350gram) fleecedeken (groen,rood,blauw,geel,roos) zomerdeken anti vliegen deken peesbeschermers(wit,blauw,paars,oranje,geel) bandages(wit,bruin,roos,oranje,blauw) halster(blauw,geel,oranje,blauw,paars) halstertouwen longeerlijn longeersingel poetskist(met enorm veel borstels) spraysµ dat was het denk ik sprays
oornetjes in bijna alle kleuren vliegenfrontriem shampoo elastiekjes
Dyonepooh1
Geplaatst: 14-07-12 09:35
2 roze halstertjes met touwen 1 paars halstertje met touw 1 oranje halstertje met touw 1 paars halstertje met touw 1 wit halstertjemet touw 1 lauw halstertje met touw 1 zwart halstertje met touw 2 hoofdstellen zonder bit ( geen écht bitloos hoofdstel, gewoon van ene normale bitje uit gehaald en wat geprutst!) 3 dekjes peesbeschermers Bandages 3 longeer lijnen Nodige borstels shampoo vliegenspray antklit etc Verschillende medicijnen wond verzorging etc 3 vrijheidsdressuur zwepen heuptasje voor vrijheidsdressuur roze touwhalster rythembead zweetdeken winterdeken toileer ( als je het zo schrijft ) spullen, zoals manenkammen elastiekjes etc.
dat was het wel zon beetje,
roxy_ZharaX
Geplaatst: 24-07-12 14:50
6halsters+1leer halster+touwen 2x peesjes voor en achter 2x peesjes voor 2x 4bandages 2x springschoenen kaptoom 5dekjes longeersingel passoa(longeerhulpstuk) staartriem 2hoofdstellen tuig sulky menbit rubber stang en enkelgebroken bustrens 3zweetdekens 200gr winterdeken 300gr winterdeken 2vliegendekens uitrijdeken 2longeerlijnen soort zweng en band om bandje te slepen en ontelbaar veel borstels en verzorgingsproducten ik heb waarschijnelijk nog veel vergeten maar dat is in het kort een beetje wat ik heb ;p voor mijn 2shetland monsters :p