maar toen wou ik gaan rijden en toen deed ik haar dus opzadelen. nog even 1 keer kijken of ze helemaal netjes gepoetst was en toen kwam ik dus onder haar buik, en voelde ik even aan haar tepels.. die waren ineens helemaal dik en hard? dus ik keek of ik er wat uit kreek en ja hoor.. dus ik gelijk dierenarts gebeld en hij zei dat of ze is drachtig en dan bevalt ze MORGEN mischien al. en anders dan is het schijndracht.. nou vroeg die mij natuurlijk ook of er een hengst bij haar was geweest voor 11 maanden geleden. nouja ik dacht van niet.. maar toen bedacht ik me dat ze 1 week ergens anders had gestaan en toen was daar een hengst ( welsh ) en die was toen ook 3 keer uitgebroken en stond 1 keer naast de paddock van mijn meisje. dus nou als ze drachtig is dan word het een mix van welsh en dolepaard( noors ras paard) ... ik ben dus erg in de stress,, denk dat ik nog even de dierenarts ga bellen om hem morgen te laten komen , vandaag had hij geen tijd. als jullie foto's willen van de buik en tepels dan doe ik dat vanavond.. ( reden waarom ik het nooit heb gemerkt is omdat ze geen dikke zwangersbuik heeft gekrege)