Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kappiegirl schreef:Hey Diablo, Ja dat klopt is inderdaad D'amour ze is echt zo mooi en groot geworden. Ben benieuwd of je haar nog herkent. Foto ga ik zo plaatsen als het lukt als het niet lukt moet je even je email in privebericht mailen dan mail een paar foto's.
mnkortleve Helaas is het niet mogelijk om de merrie en hengst een paar weken in de wei te zetten samen. Ik zou het zo doen maar ik denk niet dat de eigenaar van de hengst dat zal willen. De merrie heeft vorig jaar met mijn oude dekkende ruin gestaan en die liet ze ook maar 1 of 2x toe in de hengstigheid. Dus ze weet wel wat het is om gedekt te worden maar bij hem stond ze inderdaad ook gewoon al maanden op de wei. Ik denk inderdaad wel dat dat scheelt. Helaas is het niet mijn hengst en staat hij dus niet bij mij thuis anders hadden ze inderdaad gewoon samen op de wei gestaan.
We gaan gewoon eerst even kijken of we haar de volgende hengstigheid insemineren of dat we volgend jaar verder gaan. Dan is ze 4.5jaar en weer een jaartje ouder en wijzer hopen we haha...