haha die is echt lollig esmir ik volg het verhaal van karina ook dus ik ben van allebei de paardjes erg benieuwd
moyra
Geplaatst: 02-06-12 20:08
ellepel
Geplaatst: 02-06-12 20:12
haha ,doet me denken aan een van de sites van marestare? daar was een pony en daar hadden ze het op de rug gezet met een pijl er bij had je die ook gezien dat je zo op het idee kwam
Hahahah nee, dit was een spontane actie. We waren de staart aant scheren ( op zn spaans) en toen kwamen we op dit zieke idee. Ik zei" ik doe het hoor" en hossa!! Haha
Nou, de pijl heeft nog niet echt geholpen T zit er nog in. Gisteravond dachte we ff dat het misschien wel de uitgang aan het zoeken was. Maar helaas...
Hope2012
Geplaatst: 03-06-12 10:42
hmzzz maargoed dat ik scheerapparaat nog niet tevoorschijn getoverd heb dan .
Wij hebben van Famosa nu 2 veulens. Dit wordt voor Famosa nummer 12. Elke bevalling was anders. Bij Atje (Athletico) was er niet veel te zien en plof hij lag er naast. Bij Buena, volle zus van Atje, zag je van alles en ze was begonnen met de bevalling. Toen brak er ineens noodweer los en ze stond op en knabbelde verder aan dr hooi 5 dagen later is Buena geboren. Nu laat ze alles al een week zien en nog niks . Jyt en ik slapen nu 2 uur, kijken, wekker verzetten 2 uur verder en weer kijken. Dus om het uur waken. Dit doen we al vanaf woensdag. We zijn dus flink moe en super melig.
Gister gingen we de staart scheren en ik zei voor de gein we moeten eigenlijk een pijl naar de uitgang zetten. Jyt zei, ik doe het. Ik zei je gaat je gang maar . Het is dat we geen klein tondeuse hadden, anders hadden we EXIT op dr billen geschoren .
Famosa is een super fokmerrie en moeder, maar voor ons is ze een stuk eigenwijs, dat ons elke keer weer fopt.
Dit heb ik ook al klaar staan als het te lang duurt:
de pijl heeft geholpen, het veulen is geboren!!! vannacht 06-06-2012 om 03.30 is onze prachtige hengst v. Danzarin ter wereld gekomen! wat een wijsneusje, en wat een bijdehand ding!
een voorproefje, uiteraard krijgt hij nog een eigen topic bij KS ITP
Famosa maakt het super, ze had, zoals gewoonlijk weinig moeite met de bevalling, en de pijl in nu nóg beter zichtbaar