Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wisje72 schreef:Ja, weet ik, maar dat gaat in eerste instantie niet... Weet hoe de meningen daarover zijn. Heb voldoende discussies hierover gelezen, hier op het forum. Hoop daar niet weer een discussie op volgt... Ze zal genoeg contact hebben met andere paarden, vertrouw me daar maar mee, al ben ik hier een nieuwkomer. Heb genoeg weet van paarden....
_Esther_87_ schreef:Nee TS, voor volwassen paarden is het BETER dat ze samen staan. Voor een veulen is het NOODZAAK dat ze samen staan.
wisje72 schreef:al ben ik ook van mening dat menig pony beter af is als het alleen (in de buurt van andere paarden) staat.
wisje72 schreef:vjestagirl, ik begrijp best je opmerking.
Maar heb echt diverse, zo niet alle onderwerpen hierover gelezen. Weet dat het beter is dat ze samen staan, al ben ik ook van mening dat menig pony beter af is als het alleen (in de buurt van andere paarden) staat.
De meningen zijn hierover verdeeld en ik heb begrip voor beide meningen. Het zou alleen fijn zijn dat ieder ieders mening zou respecteren.
In eerste instantie zal ze alleen in de wei komen te staan en als blijkt dat ze niet kan aarden, zullen we heus ingrijpen.
Maar niet meteen.....