kijk mijn blauwe oogje lekker soesen oops dat was buiten. ben ik nu een buitenbeentje ? lekkerdrinken hey , wie is dat voor het eerst buiten en ik kan ook al rennen net gedronken bij mamie nog een gallopje mijn lieve mamie helemaal alleen galloperen
Maar tijd tussen de foto's is 5 uur dan moet die nageboorte er al af zijn.. Als dit niet zo is zou ik eventjes een DA gaan bellen als het er ondertussen nog niet volledig af is!!
celina15
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-12 23:07
Typhoon schreef:
gefeliciteerd! Hoe laat is hij geboren?
Nageboorte zit nog wat in de merrie zo op de 1 na laatste foto te zien
Dankjewel Hij is om 12:30 geboren. De nageboorte is er nu al helemaal uit na een bezoekje van een veearts
Leuk veulentje gelukkig is de nageboorte er nu af, volgens mij hebben jullie hem afgeknipt? tip voor de volgende keer niet doen, dan komt hij er vanzelf uit. Geniet van de kleine man
boncel
Geplaatst: 18-05-12 00:48
de nageboorte was er na 3 uren nog niet af, wat op de foto te zien is is de navelstreng, die er met het veulen uitkwam, waardoor de rest van de hele nageboorte nog in de merrie zat, alleen een stukje vlies wat om het veulen zat was er nog uit, ze heeft een hormonale infuus gehad, om de nageboorte er uit te krijgen,alles is er uit gekomen, en de nageboorte was intact zoals het hoort, ze hoeft nu niet gespoelt te worden, of gepeld, dus we hebben m NIET afgeknipt, zulke leken zijn we nu ook weer niet.