Welliswaar op moederdag geboren!! Dus we moesten wel iets met de naam doen !!
Jan belde me rond half 8 wakker.. Masha was gaan liggen en was onrustig, doe maar rustig aan zei die nog, ja dáág net of ik dan rustig aan ga doen
Dus ik er heen gesnelt en toen ik aankwam zag ik vanaf de weg al dat de pootjesblaas er al was. Vlug de auto uitgerent en naar Masha gesnelt !
Ja hoor, de pootjes staken er netjes uit en neusje lag ook goed! Masha kreeg een wee waarbij ik even zachtjes mee heb getrokken tot het hoofdje eruit schoot. Na 2 weeën was ze geboren, Masha heeft dat zelf gedaan. In eerste instantie dacht ik nog; wat n grote! En wat n herrie maakt t al das vast n hengst!! maar terwijl ze lag zat ik te zoeken naar een pielie tussen die benen van n afstandje.. Mijn ogen vielen op twee tepeltjes, maar zeker durfde ik t nog niet te denken toen ze eenmaal stond onder t staartje gekeken en jawel hoor!! Het 4e merrieveulen voor Masha op rij!!! Superblij zijn we met
dit moederdag cadeautje!
naam is anders als anders dus om moederdag :
Mom's Léví from Stal Blue Mustache!
spreek je dus uit als leevie
Meet Léví !
mg]https://lh5.googleusercontent.com/-vuxPLQ9YApI/T69-MSJcXfI/AAAAAAAADvc/GDWBmMV03hM/s512/IMG_5389.JPG[/img]
Blauw oogje! andere oog is bijna ook helemaal blauw maar is in het midden lichtbruin heel apart!