Liefst eentje die bekend is met een PRE en hun hoefstand, dat vind ik wel heel belangrijk vandaar dat ik het ook hier post

Ik wil alleen bekappen dus hij/zij hoeft niet perse een 'smid' te zijn.
Omgeving Noord Holland.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, ben ik ook op zoek gegaan naar een nieuwe smid die ervaring/inzicht had met/in spaanse voeten. Hij doet zijn voeten nu zo'n 8 maanden, en ik kan niet anders zeggen dan: een aanrader. En ook niet onbelangrijk, hij is de rust zelf, en heeft ervaring met hengsten (alhoewel mijne nu geruind is).
Dani_ schreef:Het is een fabel dat een PRE anders bekapt dient te worden dan andere rassen.

zomers schreef:Dank je wel, ik was dus al op zoek naar Thijs Visser, ooit zijn website bekeken maar was zijn naam vergeten. Ik ga 'm gelijk mailen!
Dani_ schreef:Het is een fabel dat een PRE anders bekapt dient te worden dan andere rassen.
lianne125 schreef:wij zijn juist een aantal jaren geleden van wouter afgestapt. vond dat hij wat slordig werkte. weet niet hoe hij nu is maar wij zijn naar ton de wit gegaan! wat een vakman zeg! inmiddels door verhuizing hebben we nu ben rentinck als smid en ook die levert vakwerk af!
nombrado schreef:Nooit nooit meer natural balance aan mijn dieren.
)