Dit jaar echt de jackpot, want ze zijn heel bijzonder gekleurd.
De eerste merrie die beviel was onze jonge merrie Sensation, dit is voor haar haar eerste veulen. Zij is drachtig overgevlogen uit Amerika en was daar egdekt door een grullo hengst met hele bijzondere bloedlijnen. Ik hoopte op een merrie'tje, zodat ik deze bloedlijnen in mijn fokkerij door kon zetten. Het werd nog veel mooier, want ik kreeg niet alleen een merrie, maar ook nog eens in de schitterende grullo kleur van haar vader! We hebben haar Tiara genoemd, haar stamboeknaam zal EFM Tigress Tiara worden, naar haar vader 'Tigre de Tejas'
Hier de foto's van mijn kleine meisje:

en haar mooie grullo tekeningen:

2 mei beviel onze merrie Zoey, voor haar haar 2e veulen. Dit keer een heel licht gekleurd hengstveulen. Waarschijnlijk is hij (sooty)buckskin maar hij wordt ook nog getest op zilver. In vergelijking tot het merrieveulen van Zoey van vorig jaar, is hij echt enorm! Hij is nergens bang voor en vind mensen helemaal leuk. Voor hem ben ik nog druk bezig met een geschikte naam te vinden

Hier de foto's!

Te lief

Beide veulens zijn Mountain Horses en dus gangenpaarden. Ze tolten vrolijk door de wei heen en het gaat heel goed met beide

Gister lekker de hele dag van ze kunnen genieten in het zonnetje, hun mama's zijn ontzettend trots op ze en ook de kersverse mama Sensation doet het geweldig met haar kleine prinsesje