Nu vorig jaar had ik een geweldige zwarte 2 jarige hengst zien staan van Lord Leatherdale x Ferro x Zeoliet die ik nooit kon betalen. Paar weken later kwamen terug voor een wormenspuit op te halen bij die handelaar en hoorde we dat het paard met spelen was gevallen en niet goed meer kon lopen, hij zou geslacht worden.. Wij wilde hem nog een laatste kans geven en ik kocht hem.. Na medische zorg en ook hokus pokus mensen leek het beter te gaan, maar helaas kreeg hij ineens een terug val.. We hadden besloten hem nog even van de wei te laten genieten en toen waren er meerdere mensen die zeiden waarom niet de "wormenspuit" op fab.. En ja ik wil een leuk sportpaardje/recreatie paardje voor mezelf die wat groter is. Excalibur was namelijk met zijn 2 jaar al 1.70 groot dus de gok zouden we kunnen nemen.. Daarbij heb ik zijn moeder gereden die nu Grand Prix loopt en dat was een super fijn paard.. Dus de keuze was snel gemaakt.. En ja hoor fab is drachtig!!
Nu is het zo dat ik er achter kwam dat fab weer 285 dagen drachtig is op 15 april, alsof het toeval is.. Nu is dit ook het laatste veulen van fab en excalibur aangezien we excalibur helaas naar de hemel hebben gebracht omdat hij zo erg achteruit ging..
Dit is Absolutely Fabulous( Don Romantic x El Corona x Stuyvesant)

En dit is/was Excalibur ( Lord Leatherdale x Ferro x Zeoliet)

Fab is 8 juni uitgeteld en is vandaag 29-04 precies 300 dagen drachtig en ook al uier aan het aanmaken.

Ben benieuwd wat jullie denken wanneer ze een veulen krijgt, of het een hengstje word en welke kleur(zwart,bruin,vos). Ik hoop zelf op een zwarte merrie