ik heb ook een haflingertje gekocht (niet zo lang geleden). hier is hij geboren en gefokt: Radshoeve daar heb ik hem niet gekocht maar mijn haffie is wel een heel goed modern paardje. pveral goed in kan ook nog eens een sprongetje maken en hou van buitenrijden en af en toe een beetje dressuur. ik heb hem hier gevonden: MARKTPLAATS klinkt misschien een beetje raar maar het is wel een hele goede. vel succes en geluk met jou toekomstige haffie.
ik heb een kruising van modern met klassiek. via een particulier. bij hans van den berg in arcen hebben ze ook geregeld hafjes te koop en ook veel connecties.
Pieter25
Geplaatst: 27-04-12 18:36
kinel schreef:
ik heb een kruising van modern met klassiek. via een particulier. bij hans van den berg in arcen hebben ze ook geregeld hafjes te koop en ook veel connecties.
Wolder heb ik direct van de fokker gekocht (heb alleen de fokker zelf nooit ontmoet want hij stond bij een hengstenhouderij voor de hengstenkeuring), Goldy heb ik van een stal waar ze meerdere Haflingers verkochten maar die stal handelt nu niet meer en is gewoon een pensionstal. Dit is een goed adres om te kijken voor een Haflinger: www.haflinger.nl (Van de Berg is dit).
Ik heb de mijne uit Etten-Leur www.haflingerstal.nl Erg vriendelijke mensen en heeeel veel keus! (weet alleen niet of ze nu wat te koop hebben staan hoor)
Mijn mooie vent heb ik op marktplaats gevonden, was gewoon van een meneer die er niet meer goed voor kon zorgen.
Mirranda
Geplaatst: 02-05-12 19:33
Mijn oudste heb ik van een particulier overgenomen op 7 jarige leeftijd (nu 18 jaar). Mijn 8 jarige en 3 jarige heb ik beiden als veulen gekocht bij Haflingerstal Van het Dolland. Zij fokken op kleine schaal zeer fijne gebruikspaarden en luxe van type.
Onze King ook via marktplaats de eigenaar kon er nog wel voor zorgen, maar lichamelijk kon hij niet beginnen met inrijden ect.. hij heeft waarschijnlijk een spierziekte en zat in de medische molen en vond het zielig voor king. heb van te voren wat dingen uitgezocht.. en we zijn nog steeds superblij met hem..