Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
colette_007 schreef:Oke bedankt.
Peannutbutter maar bij die zit in de moederlijm nog zwart en bij ons paard kan ik het zwart niet terug vinden.. En farn zit eigl best eind weg.
kitbits schreef:colette_007 schreef:Oke bedankt.
Peannutbutter maar bij die zit in de moederlijm nog zwart en bij ons paard kan ik het zwart niet terug vinden.. En farn zit eigl best eind weg.
Kan ook bij Man in the Moon vandaan komen. Ik heb daar nafok van en die zijn ook erg donker. Hoewel mijn stammerrie gewoon bruin is (Bernstein x Man in the Moon). Zij heeft ook 1 zwart-bruine nakomeling gegeven uit een donker-bruine hengst.
colette_007 schreef:Haha dus snogwat: zolang je met bruine fokt is er kans op zwart omdat ze het gen dragen? Ook al is er in de eerste 4 generaties geen zwart te bekennen?
Kibits de man in the moon merrie is ook zwart/bruin. Maar dus bruin dus ook niet zwart was mijn redenatie
colette_007 schreef:Haha dus snogwat: zolang je met bruine fokt is er kans op zwart omdat ze het gen dragen? Ook al is er in de eerste 4 generaties geen zwart te bekennen?
Kibits de man in the moon merrie is ook zwart/bruin. Maar dus bruin dus ook niet zwart was mijn redenatie