Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
voyou schreef:Dit is mijn ET paard
Nu inmiddels 10 jaar, Z dressuur en inmiddels ook haar eigen veulen gehad (zonder ET):
Umeo schreef:gr_roos schreef:Op marktplaats staat een advertentie van een bedrijf die draagmerries zoekt. Ze hebben ook een website en daar staan ook de kosten voor de huur van een draagmerrie vermeld. Als je bij paarden draagmerrie intypt kom je denk ik wel bij de advertentie.
Heb je een linkje?
colette_007 schreef:Ik denk niet dat er heel veel zijn gezien de basis kosten met in 1x dragend worden al rond de 9000,- lagen? Niet heel rendabel dus
joris de brabander (oa eigenaar van nabab de reve) doet niks anders. Ben ik op bedrijfsbezoek geweest en heeft enorme kudde met allemaal draagmerries. Maar die is en enorm groot en heeft een halve praktijk aan huis.
Qua gezondheid doet ET niet onder aan "normaal", alleen moet je opletten wat voor draagmoeder je neemt (voor karakter).
miranda1967 schreef:maar karakter zit toch in de genen ? de draagmoeder kan toch niets aan het karakter inbrengen ?