Ik ga samen met vriend voor het eerst naar Appleby in juni. We hebben de reis via Tinkerland geboekt. Heb er veel zin in! Zijn er nog meer mensen van hier die er heengaan? En natuurlijk ook een vraag voor degene die er al geweest zijn. Zijn er ook Tinker/zigeuner spullen te koop daar?
patrick1994
Geplaatst: 02-04-12 11:38
Ik ben er vorig jaar geweest vond het super leuk wil volgend jaar eigenlijk wel weer dit jaar vond ik iets te snel je kan er wel veel leuke dingen kopen ja ik vond het ook echt een super ervaring
Angeliekje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-12 12:35
Leuk om te horen. Heb ook erg veel zin om te gaan! Goed om te weten dat er spullen te koop zijn. Wordt een zak geld meenemen dus
Wij gaan dit jaar met 8 "meiden" (30+ ) richting Appleby. Ook geboekt via Tinkerland. We hebben er onwijs veel zin in.
patrick1994
Geplaatst: 02-04-12 22:12
@lepel: Gezellie ik heb eigenlijk ook in de planning om dan te gaan als het allemaal lukt want zit volgend jaar in me examen jaar van mijn MBO 4 opleiding
jacky2
Geplaatst: 03-04-12 11:45
Had graag weer gegaan dit jaar,maar lukt niet met werk.
kimmmm2696
Geplaatst: 25-04-12 19:23
Appleby was echt een super ervaring ! ook heel mooi ! en ook wel heel apart hoe de rijstijl daar is enzo ! echt heel erg leuk :d En ja je kan er ook heel veel van tinkers kopen want op een gegeven moment als je ergens heen loopt dan kom je op een heel groot terrein met allemaal caravans en allemaal kraampjes ! echt super !
patrick1994
Geplaatst: 25-04-12 19:25
Helemaal met Kimmmm2696 eens wij zijn toen samen heen geweest was echt hele mooie ervaring
En we hebben in de planning om ooit nog eens heen te gaan toch kimmie
kimmmm2696
Geplaatst: 25-04-12 19:33
patrick1994 schreef:
Helemaal met Kimmmm2696 eens wij zijn toen samen heen geweest was echt hele mooie ervaring
En we hebben in de planning om ooit nog eens heen te gaan toch kimmie
hihih ja zekerrrr ! was echt geweldig ! echt een aanrader voor iedereen die van tinkers houd :d
Resi_lover
Geplaatst: 25-04-12 21:55
Wij gaan dit jaar ook met een groep van 6 mensen, oa. Marjolein en Annita (Vuurtoren). Niet via een reis. Ik ben erg benieuwd, camera gaat mee
patrick1994
Geplaatst: 25-04-12 21:58
@resi_lover: dat is sowieso erg belangrijk om mee te nemen om al het moois wat daar rond loopt op de foto te zetten en natuurlijk beetje geld voor allerlei leuke souvernirs
Hej Chantal ! Wij gaan ook volgend jaar ! Zodra deze ladig van Appleby terug is , dus maar mooi ons opgeven ! Zijn we er in ieder geval vroeg genoeg bij !
Idd! Maar moet eerst even de scans van de beide dames afwachten of die gelijk drachtig zijn. Als Liza de eerste keer niet pakt oid dan zit ik alweer tegen eind mei/juni aan en dan kan ik weer niet Haha. Hopen dat het i 1 keer lukt dus. Maar eerst dit veulen er maar eens uit.....
Oke, we hadden het aan de organisatie van Tinkerland gevraagd en die zeiden dat je Engelse ponden mee moest nemen omdat de pinautomaten niet werken tijdens de Horsefair. Nou ja, wij nemen voor de zekerheid toch maar wat ponden mee .
lola
Geplaatst: 06-06-12 18:28
hey, angelique
Hoorde van Judith dat jullie ook naar Appleby gaan! Toch eindelijk na zoveel jaren dan eindelijk zover! Jammer dat de weersvoorspellingen zo slecht zijn maar wij hebben er ondanks dat toch super zin in!!!! En nu maar niet teveel ponden meenemen, anders komen we straks nog weer met tinkers thuis hahaha.. Stappen jullie ook in Zwolle op de bus? Tot vrijdag dan in elk geval, wordt vast en zeker een super tof weekend!!!!