Ik ben van de week eens aan het rondrijden geweest ( doe ik wel vaker , dan zie je de stallen onverwachts ) en trof een Tinkerstal ( noem de naam niet ) aan , waar ik mijn paardjes toch niet heen wil brengen om te beleren..... Gewoon hoe het erbij lag , nee , dat was voor mij geen goede eerste indruk .....
Van Corné hoor ik goede verhalen , mag dan wel duurder zijn en absouut niet in mijn buurt , maar de basis MOET absoluut goed zijn .... Dan maar verder weg en duurder ... Heb al veel mailcontact gehad en ga binnenkort de boel daar bekijken. Ze gaan om met de Tinker zoals de Tinker het wil , dus eerst het vertrouwen en dan pas doorgaan ..... Dat is , zeker bij Kyan , heel erg nodig ......
lepel wat heb je mooie stallen!!! heerlijk voor de paardjes..
hof van ede beleerd ook in all rust en hoe het moet bij ieder paard. super aardige mensen en netjes
flowerstreet
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-12 14:12
ik wil graag imant die bij huiskomt ander moet ze weer naar een nieuwen plek ik haar pas net snapje
Angeliekje
Geplaatst: 12-03-12 14:16
Misschien een advertentie plaatsen dat je iemand zoekt? Ik heb gedeeltijk mijn eigen tinker ingereden tot ik op een punt kwam waar ik echt hulp bij nodig had. Ik heb een advertentie geplaatst voor hulp met doorrijden, en daar reageerde een meisje op die vaak paarden inreed. Koste mij alleen een vrijwille bijdrage, en kreeg een goed doorgereden tink terug
Misschien kan je een advertentie plaatsen? Of op Marktplaats kijken wie er in jouw buurt aan huis komen. Dan kan je gerichter op omgeving zoeken. Vanuit elders in Nederland komt men niet gemakkelijk bij je aan huis ivm afstand. Vergt toch ook aardig wat tijd.
ja klopt ik heb denk ik al imant woont ook in milsbeek heeft mij een pb
Gilbey
Geplaatst: 13-03-12 15:35
Misschien eens contact opnemen naar de mogelijkheden bij Nick Dijkers. http://www.trec-lessen.nl/node/18 Hij heeft bij vrienden van mij iig wel thuis hun paarden beleerd en kan ook goed overweg met verschillende rassen. De paarden van die vrienden zijn freibergers.
Komen aan huis geloof ik. En ze helpen je opweg nadat de eerste knoppen er op zitten. Ze doen alle rassen, maar hebben al ontelbaar tinks ingereden. En het is vlak bij nijmegen!
Woont Annash hier op bokt niet bij je in de buurt? Hoe klein ze ook is maar WAUW wat kan zij rijden en ze krijgt iedere pony en paard prachtig aan het sjouwen!
Verder zou ik alleen zo Britta weten maar zij woont in Drenthe.