Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jobet schreef:Ik heb het uit handen gegeven aan mn vriend, en die heeft een aantal kennissen in de handel van sportpaarden, maar het zit me gewoon allemaal niet echt lekker. Vrienden van mij in het zuiden van het land hebben haar voor mij ook laten "taxeren" bij hun stal en die kwamen met een heel ander bedrag dan de eigenaar. Kortom engeltje/duiveltje spelletje. Vreselijk lastig !!!! Maar ik kan me vinden in hun argumenten, bijna 5 en nog niets gepresteerd, geen hout gezien, noem maar op. Leuke bloedlijn maar rappe paarden waar niet iedereen mee overweg kan. ( heb het voorbeeld tenslotte ook thuis, haar mama is idd niet de gemakkelijkste, maar voor mij erg lief........ )
Jobet schreef:Ik ben er al vanaf haar geboorte bij ( heb nachten liggen waken en haar van de merrie gehaald omdat de merrie het zlef niet kon ), ze staat bij ons. De eigenaar heeft nooit wat gedaan met haar. Alles wat ze kent, kent ze omdat ik er de tijd in heb gestoken. Mag dat niet beloont worden ??!! Mijn trailer, harnachament noem maar op ??!! Ik bracht haar naar de zomerwei, haalde haar weer op hield haar vast bij de smid behandelde haar als wat had opgelopen etc.