Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
setteke schreef:melaniehut schreef:2,3,4 jaar), pittig karakter, werkwillig, makkelijk in de aanleuning
Bij een 2 jarige en vaak een 3 jarige weet je nog helemaal niets, zeker niet van de werkwilligheid en de aanleuning
NatasjavE schreef:Ja hoor. Jazz.
colette_007 schreef:melaniehut schreef:Nee, maar iwe weet wist iemand een hengst die een pittig karakter door fok ofzo.
Daar zijn zoveel voorbeelden van. Maar net zo goed voorbeelden dat ze wel fijne karakters fokken, er is namelijk ook nog een moeder dier
.
Quir schreef:Maar op de manier hoe een paard ergens op reageert kan je heel erg veel zien aan het daadwerkelijke paard.
setteke schreef:Quir schreef:Maar op de manier hoe een paard ergens op reageert kan je heel erg veel zien aan het daadwerkelijke paard.
Dat ben ik dus niet met je eens. Hoeveel Jazzen zijn geen niet al te lieve paarden met beleren (dan zeg ik het netjes), maar doen ze het dan heb je er vaak wereldpaarden aan. Dus het begin zegt echt niet alles, of eigenlijk helemaal niets.
Hoeveel paarden die zo braaf zijn met beleren, worden uiteindelijk brave sullen in het vervolgwerk. Uitzonderingen daargelaten.
TS, je moet je echt beter inlezen voor je een Jazz oid hengst aanschaft (by the way we hebben er eentje voor je met maat).
setteke schreef:Ach ze zijn hartstikke lief, we hebben er een stuk of 6. Alleen door het rillerige en eenkennige worden ze bestempeld als niet lief (door de meesten). En met niet lief bedoel ik niet makkelijk, dus niet voor alleman geschikt.
melaniehut schreef:Ik ben opzoek naar een jonge ruin/hengst (2,3,4 jaar), pittig karakter, werkwillig, makkelijk in de aanleuning en goede gangen en sterk achterbeen gebruik. en rond de 1.70 of groter (ik ben vrij lang)