Sterre's manen zien er namelijk niet uit en met de tijd word het er helaas ook niet beter op dus ik ben op zoek naar andere ideen & opties

Toen ik haar kreeg was het vrij acceptabel, het achterste deel was een stuk dunner en helemaal achteraan was er een pluk heel kort, maar dat groeit wel weer bij, dácht ik.
In de winter is ze geschoren en heeft ze van december - maart met een halsdeken op gestaan. Wel uiteraard elke dag minimaal 2 uur luchten, maar helaas. In maart begonnen er hele plukken uit te vallen van het achterste stuk. Daar zijn uiteindelijk nog een paar plukken van overgebleven, maar het is geen kijk. Ik had met mezelf stilzwijgend afgesproken om, mochten er veel manen uitvallen, ze in sportcoupe te knippen. Helaas kreeg ik dit niet over mijn hart en dacht ik, het groeit wel weer aan. En ja, het groeide ook wel weer aan, maar alsnog is de achterste helft heel dun, zeker vergeleken met de afro die ze in het voorste stuk heeft.
Het achterste stuk is inmiddels 15 cm, dan zit er een pluk van ongeveer 25 cm, dan het ''kale'' stuk wat inmiddels een cm of 10 is. En het voorste stuk is weer een cm of 35 en gewoon onwijs dik, al worden de puntjes ook wel wat dunner. Nu was ik haar laatst aan het vlechten, en viel er zowaar weer een pluk uit, ik kon wel janken

Recente foto;

September '11

Maart '11
Mijn eigen ideetjes;
-Bijpunten, gewoon de dunne punten eraf, alles op 1 lengte maar wel zo lang mogelijk
(maar hoe pak je dit aan, zodat het er ook nog een beetje natuurlijk uitziet?)
-Sportcoupe en dan maar zien hoe het terug groeit. Eigenlijk wil ik dit niet, een vlecht staat haar zo mooi.. maar als het er steeds zo dramatisch uit blijft zien en er niks anders op zit...

Nou, brand los allen!

Edit, foto toegevoegd.