Ik ben die dag overigens in mn uppie ook daar, nu ken ik veel wel... maar vind het toch ook wel gezellig af te spreken met de bokkers die ook gaan. Vorig jaar was ik er met paard, pff wat was dat spannend. Nu ga ik enkel kijken, toch een stuk gemoedelijker
Het is altijd erg de moeite waard in elk geval, komen vaak erg leuke hengsten voorbij!
Haha ja ben zeer benieuwd naar welke hengsten er gaan komen, is zoveel praktischer om dan al eens te kijken welke leukerds er tussen zitten voor mijn damens Dit jaar heb ik er 2 laten dekken maar ben ik altijd eerst zelf op verkenning uit gegaan en eerst eens naar de hengsten in kwestie gaan kijken Hoop zelf ook ooit daar met een eigen hengst te staan haha
snowdon... ik ben helemaal voor een ontmoeting. Mijn partner-in-crime voor dit soort dingen gaat naarde baby beurs die net op die dag valt (tja, krijg je als je zwanger bent) dus ben geheel solo. Dus bokkers... ik sta geheel open voor ontmoetingen!
Zie net dat het voor mij bijna 2 uur is. Leon we kunnen inderdaad carpoolen maar lees dat jij al met mensen gaat dus dan wordt het een ritje op het dak voor mij haha
Ik denk niet dat ik mensen zou mogen meenemen Aangezien ik toch met ouders moet meegaan.. Ik kan misschien wel héél stiekem er van tussen uit muizen en eens zien of ik jullie kan vinden. Zal wel eng zijn, hoor. Staat er ineens een kleine 14-jarige voor je neus
Oh leuk seg Jackytje dat je ouders ook in tinkers geïnteresseerd zijn dan! Ik ga op men eentje gaan want mijn ouders zegt dat niet zo enorm veel (alle als ik met mijn merries naar de keuring zou gaan gaan ze wel mee maar naar een hengstenkeuring... dan blijven die gewoon thuis haha)
Waarschijnlijk wel Men mams was de eerste tinkerfreak in huis, daarna stook ze mij aan Tot er dus een Tinker in onze stal staat! De vorige eigenaars van Tinky gaan ook, dus als ik dat vertel, gaan ze vast en zeker!