Een echt sokkenkannon

Natuurlijk mag dit niet t enige zijn dat teld en blijft fokken gokken.
Maar ik vind t jammer dat sokken vaak verloren gaan als je dan naar de tinkers in Amerika kijk of zelf de erkende in Engeland en Ierland.
Ik ben al heel lang aan het nadenken of ik Sweety ooit terug ga laten dekken en dan zo ja door welke hengst ik heb al mooie en lieve aanbiedingen gehad maar voor mij heel belangrijk ik wil een merrie waardoor ik Sweety's lijn verderzet.
Ik wil dus echt een veulen voor mij fokken wat ik echt graag zie maar in geval van een hengst moet hij dan toch ook aanspreken voor verkoop.
En wat zie ik graag goh beetje Dyco type effe of bont maakt niet uit vind effen zeker zo mooi, sokken en manen kanonnen niet te groot, kort in de rug, geblokt model lief karakter...
Ik ben er dus ook nog lang niet uit of t dit jaar al word of van de komende jaren.
Ik weet wel dat Sweety nu 13 jaar is en ik nooit ergens zoveel spijt van gehad heb als van het feit dat ik bij Dyco gewacht heb tot het te laat was en hij totaal onverwacht stierf zonder 1 nakomeling.

Voor de bokkers die Sweety niet kennen ze is 1ste premie stermerrie en foto's vind je in mijn profiel.